Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

mavesår ?

Jeg håber nogen herinde har noget input
Har ofte haft lidt bøvl med sure opstod og indimellem taget noget for mavesyre - men aldrig noget der rigtig har været et problem.

For nogle måneder siden fik ondt lidt nede i højre side på maven(omkring navle højde).
Dertil fik jeg problemer med at komme af med affyring og i de tilfælde gjorde det ofte endnu mere ondt i den højre mave region. Min sult forsvandt fuldstændig og kvalme og hovedpine kom og det er som om maden sidder helt op under ribbenene, så det med at spise falder mig virkelig svært

Jeg prøver at tvinge mig til at spise, men det er minimalt hvad jeg kan få ned. Jeg har selvfølgelig været igennem hele møllen og endda indlagt. Der har været diverse blodprøver, crt scanning og også tarm undersøgelse med kikkert. Alt ser umiddelbart fint ud og ifølge blodprøver er det ikke mavesår, siger min læge.

Er der nogen der har været udfor noget lignende ?. Har hørt nogle der siger, at mavesår kan man ikke se undtagen man har kikkert ned igennem halsen, hvilket er det næste jeg skal have foretaget
Log in eller Registrér for at kommentere.