Hjem Hjerne og nervesystem Parkinsons sygdom

Ryster - især ved anstrængelse!

Redigeret 15 september, 2014, 17:11 i Parkinsons sygdom
Jeg er en pige på 19 år. I hele mit liv har jeg haft stor tendens til at ryste - især hvis jeg er nervøs eller hvis jeg f.eks. drikker af glas med for meget i eller vinglas. Når jeg først har fået noget alkohol forsvinder symptomerne. Jeg har faktisk haft en lang periode hvor jeg ikke var plaget med det, men det er kommet så meget tilbage igen at jeg føler det irriterer mig. Jeg har kun fået blodprøver hos lægen og det viser intet men andet har de ikke gjort.

Nu er der nogle get jeg er plaget med endnu mere og måske lidt i samme forbindelse. Jeg har virkelig aldrig haft det sådan før men nu kan jeg ikke holde en bærepose eller en flaske halvliters cola i samme hånd bare i 5 minutter uden at mine hænder virkelig ryster overdrevet meget. Jeg kan ikke holde ved nogen når det er der og jeg kan begynde at græde fordi det er så irriterende. Igår havde jeg kastet med en bold 20 gange måske. Jeg begyndte at ryste helt vildt igen. Ja enten er det mine muskler eller også er det nerverne. Men det er vældig slemt

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.