Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Større læber

Hanne321Hanne321
Redigeret 15 december, 2015, 08:03 i Skønhed og velvære
Hejsa

Jeg har i noget tid gået og godt kunne tænke mig at få større læber med restylane/filler - jeg har tænkt mig at få gjort det hos Regenclinic, ( http://www.regenclinic.dk ) fordi jeg har været derinde før, og synes det er trygge omgivelser. Men er der nogle af jer der har erfaringer med filler i læberne? Evt. på den klinik?

KH

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hov. Så vidt jeg kan se på http://www.regenclinic.dk/filler/ bruger de vidst ikke restylane, men revanesse - nogle der ved hvad forskellen er på det??
  • Indstillinger
    Hej, jeg arbejder for en klinik i kbh K hvor vi laver sådanne ting. du kan evt læse mere her; www.cosmolaser.dk

    Forskellen på fillers er ret vigtig. Der er de mere naturbaserede Restylane eller juvaderm der baseres på hyaluronsyre.
    Hyaluronsyre er er en kompleks sukkertype, der allerede findes i menneskekroppen, så det er ikke nødvendigt at udføre en hudprøve før behandlingen. Én af hyaluronsyrens hovedfunktioner er at transportere og binde vand. Fillerindsprøjtningerne vil hydrere huden og forøge områdets fylde for midlertidigt at fjerne rynker eller lægge fylde i feks. læber!

    De syntetiske som du skriver de benytter er lidt anderledes. De mest brugte syntetiske, semi-permanente fillers er Radiesse og Sculptra.

    Disse fillers laves ud fra laboratorieproducerede stoffer. Fordelene ved syntetiske fillers omfatter et længerevarende resultat, men der er større risiko for bivirkninger.

    Hudfillers så som Radiesse stimulerer kollagenproduktionen. Det er en calciumbaseret filler med mikrosfærer (lavet af syntetiske og naturlige stoffer), der er opslemmet i en vandbaseret gel. De anvendes ikke i alle ansigstområder, hovedsageligt til at udligne volumentab i kindbenene og de nasolabiale folder (smilerynkerne) rundt om munden..

    Du bør se efter en behandler der er registeret ved sundhedsstyrelsen, så du har garanti for at du er i trygge hænder - det er jo dit udseende og helbred det gælder. Held og lykke med det. VH S
Log in eller Registrér for at kommentere.