Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp, smerter i forreste del af penis

Redigeret 14 november, 2014, 17:57 i Mandlige sexproblemer
Hej jeg er en dreng på 17 år.
For et par uger siden begyndte jeg at få ondt i penisen efter jeg havde onaneret.
Jeg bemærkede at min blodåre så større ud en normalt. Smerterne er lige under penishovedet og det føles som om jeg har en slags sten inde under huden ved den store blodåre. Det føles som om smerten kommer fra mine blodåre når jeg presser ned på dem, men det er kun dem lige under penishovedet og ned lidt ned til et punkt hvor blodåren er allermest tydelig ( der hvor der en slags sten ).

Jeg tænkte at det nok ville gå i sig selv men det har det ikke gjort.
Hvis jeg ikke onanere i en dag, bliver smerten mindre men ligeså snart jeg onanere begynder smerten at komme tilbage.

Nogle der har haft samme problem eller ved hvad jeg kan gøre?
Tak på forhånd!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Lad den få ro i en uge.
    Hjælper det ikke er det en tur til lægen.
  • Indstillinger
    Jeg vil også mene at du som udgangspunkt ikke skal bekymre dig. Dog vil jeg lige nævne for dig at der findes en lidelse der hedder peyronies sygdom/induratio penis plastica. Det er en lidelse der giver en skæv eller misformet penis, fordi der dannes knuder i huden som trækker i penis - er der fx en knude ovenpå penis, så vil penis få et "knæk/bøj" opad. Da du siger du kan mærke en lille sten under huden, tænkte jeg på denne lidelse. Er din penis krum eller har ændret form, så kan det være du bør gå til lægen og blive undersøgt.
  • Indstillinger
    Det eneste lægen kan gøre i tilfældet af en "krummerik" er at opererer.
    Det eneste produkt ud over kniven er en penisextender. Kik på krummerik .DK.
    Det tager tid men din penis vil rette sig og bliver du ved længe nok bliver den længere og tykkere.
    Er selv vokset 2,5 cm i længden og ca 1,5 cm i omkreds med en extender.
    Jeg vil dog mene at du bare skal give den ro.
Log in eller Registrér for at kommentere.