Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Kvalme ang. sex?

Redigeret 8 september, 2014, 15:01 i Mandlige sexproblemer
Hej NetDoktor. Skriver et indlæg her fordi jeg er ved at løbe tør for idéer..
Jeg er 19 år gammel og fik min seksuelle debut for lidt over et år siden med min daværende kæreste. Det var mit første forhold, og første gang sex, så alt var nyt for mig. Der skete så det at jeg hen ad vejen mistede følelserne for hende, men fordi jeg frygtede at det bare var noget midlertidigt og fordi forholdet var skræmmende så lod jeg som ingenting. Problemet voksede dog og det endte med at bare tanken om hende gav mig kvalme. Jeg kørte ned i et stort selvdestruktivt hul og slog til sidst op. Der var det desværre for sent. På en eller anden facon har jeg dannet mig et traume ud fra den oplevelse, hvilket gør at hver gang jeg så en pige i den efterfølgende tid, så ville jeg få en stærk kvalme og en masse billeder af samleje og kvindelige kønsdele, hvilket gjorde mig utilpads. Jeg har i over et år haft svært ved at spise store måltider fordi den varme mad gør mig utilpas, samme tid med at jeg ikke kan "tømme" hovedet når jeg spiser. Jeg tænker på piger hele tiden, men så snart det bliver seksuelt, eller bare noget omkring et forhold, får jeg det utilpas, angst-lignende fornemmelser og trækker mig tilbage. Jeg kom frem til at jeg måtte være homoseksuel, men dette tror jeg ikke er sagen da jeg bare ikke tænder på mænd. Inde i mit hoved er det kvinder der gjorde det for mig, men nu er det billede lagt i ruiner, og da jeg simpelthen ikke tænder på mænd (tro mig, har gået meget med den tank og resultatet er bare ikke at jeg er bøsse) så står jeg i en stor lorterede. Det fik så hårdt fat i mig at jeg nærmest gik ned med depression, men efter jeg gik til psykolog så kom jeg delvist ud af hullet. Problemet er bare at jeg nu har set ham i et halvt år og det virker bare ikke til at hjælpen kan fortsat komme fra hans side af. Der er noget inde i mig som skal fjerne alle de tanker jeg har blusset op og ved ikke hvordan... Søger hjælp, et lille råb om hjælp, og håber at nogen herinde kan gøre dette for mig.


Kh
Log in eller Registrér for at kommentere.