Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Har jeg problemer?

Jeg er en 14 årig pige som døjer med problemer.

Jeg vil lige sige med det samme at jeg IKKE stoler på nogen. Jeg er blevet svigtet for mange gange..

Mit problem er at jeg er et offer for mobning. Jeg bliver heldigvis ikke mobbet mere. Jeg er fornylig begyndt at hører stemmer, regelmæssigt hovedpine, "anfald" med vejrtrækningsproblemer, dårlig hukommelse og føler mig forvirret hele tiden.
Jeg føler at jeg ikke kan styre mine tanker..
Jeg er på en måde selvmordstruet..
Jeg føler at min hjerne flipper ud..
Jeg har fået af vide at jeg virker sur eller ked af det..

Som sagt, jeg stoler ikke på nogen og er meget genert..
Er jeg psykisk syg?
Hjælp..

Fra en som har brug for hjælp hurtigst muligt..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej,

    Jeg tænker at hvis du hører stemmer, så har du brug for hjælp. Lige meget om det er konstante stemmer, eller nogle der er der sjældent. Det kan være mange forskellige ting der fremalder stemmerne, men i alle tilfælde er det noget der kræver proff. behandling.
    Har stemmerne nogen indflydelse på at du ikke stoler på nogen? Altså, hvad kom først? Stemmer eller manglende tillid til andre?
    Jeg synes du skal fortælle en voksen (mor/Far, lærer eller lignende) om hvordan du har det, så du kan få en tid ved en læge, som kan henvise dig til den relevante behandler.

    og du skriver at du "på en måde" er selvmordstruet..? Så skal du da helt sikkert have noget hjælp, så du kan få det bedre, for INGEN fortjener at have det sådan.

    Jeg håber det bedste for dig.

    Mvh. Lea
  • Indstillinger
    Den manglende tillid har jeg altid haft..
    Ok. Tusind tak for hjælpen
Log in eller Registrér for at kommentere.