Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Prostatitis? Smerter i skridtet.

Redigeret 20 juni, 2015, 12:24 i Spørg Netdoktors brugere
Jeg har i nogle måneder haft smerter i skridtet, både i pungen, mellemkødet og ved roden af penis, der forgrener sig op i siden af maven. Jeg får ofte smerter efter udløsning, hvor det føles som om jeg skal tisse, selvom blæren er tom. Jeg har også en del udflåd, men ved ikke om det er fordi jeg ikke har udløsning så ofte. Jeg har søgt på nettet og det lyder som noget betændelse i prostataen; prostatitis.

Jeg er netop kommet hjem fra min lægen, hvor jeg havde forklaret mine symptomer. Han startede med at give mig en kop, jeg skulle tisse i, hvorefter han stak en finger op i min endetarm for at føle på min prostata. Han spurgte om det gjorde ondt, hvortil jeg svarede, at det ikke var så slemt, men at det var en smule ubehageligt. Han konstaterede med det samme, at det ikke var noget galt og at hav ville få undersøgt urinprøven for klamydia og gonoré, på trods af, at jeg ikke har været seksuelt aktiv i en længere periode.

Jeg sidder tilbage med en følelse af, ikke at være blive hørt og ved ikke hvorfor jeg har de smerter jeg har. Kan man få en second opinion hos en anden lægen og hvordan vil det foregå? Kan man bare finde en tilfældig læge? Og er der nogen der kan anbefale en, der bruger lidt mere en 5 minutter på at stille en diagnose (eller manglende diagnose i min læges tilfælde).
Er der nogen der har erfaring inden for dette område? Håber der er nogen, der kan hjælpe mig lidt.
På forhånd tak.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.