Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kvindens skede, spørgsmål til jer kvinder

Redigeret 4 september, 2014, 11:24 i Kvindelige sexproblemer
Hej.

Jeg er en mand på 32 som har et spørgsmål omkring en kvindes skede.

Mit problem er at de sidst 3 kærester jeg har haft, har jeg haft problemer med at mærke dem, hvilket jo selvfølgelig har påvirket forholdet og lysten til sex.
Der var inden af dem som havde fået børn.
Bliver en skede mere og mere slap med alderen hos kvinder, eller er det mere tilfælde og manglende bækkenbunds træning.

Jeg har bare ikke haft de problemer under samlege før. Da jeg var yngre og selvfølgelig var sammen med yngre kvinder var der ingen problemer. Dengang var det altid god sex.
Vil en kvinde helt automatisk være mere stram som 20 årig end som 30 årig? Burde det ikke være det samme selvom hun bliver ældre??

For mit eget ved kommende er der ikke sket nogen ændring de sidste 10 år.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det var intet med alderen at gøre, nok mere at bækkenbunden bliver slappere, eller at kvinden ikke er kropsbevidst. Jeg er selv 55 år, har ikke født børn og er temmelig stram. Efter et stykke tid uden sex (havde en periode på 4 år uden sex), var jeg så stram at det næsten ikke kunne lade sig gøre, og jeg vraltede som en and efterfølgende. Nu er jeg lykkeligt gift, og med jævnlig sex slapper jeg mere af, og er mere åben. Hvis jeg er meget opstemt, kan det være svært at stramme sammen, så det kan være at dine partnere har været meget tændte, og ikke været i stand til at kontrollere musklerne i bækkenbunden - hvilket du jo egentlig kan være stolt af, men som er knap så flatterende for dig ;-)
  • Indstillinger
    Tak for dit svar.

    Det var meget rart at vide, jeg må på krigsstien igen.
    Fortsat god dag.
Log in eller Registrér for at kommentere.