Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hexalid og lettere forhøjet blodtryk ?

Hej. Jeg har fået hexalid i ca 2 et halvt år,skal trappe ud af det sidste en uge inde i september så det er snart :) Det har været en kamp at komme ud af dem og havde jeg vidst hvor svært det er havde jeg aldrig fået dem. Fik alopam engang,det var godt nok nemmere. Her efter sidste udtrapning steg min puls til 100 og jeg blev ret nervøs,fik så a vide af min læges sekretær at det er almindeligt pulsen stiger meget mere år en narkoman skal trappe ud så blev sammenlignet med en narkoman . Har fået at vide at der blev skrevet mange hexalid ud for 2 år siden,men lægerne nu er blevet klogere på hvor svære de er at trappe ud af.. Jeg er trappet ud vedhjælp af en kvart indsovningspille,ellers kunne jeg slet ikke sove og uden søvn er man jo helt ødelagt. Når eg er trappet ud af hexalid skal jeg så trappe ud af den varte indsovningspille. Håber at være ude inden jul,så er jeg kun på lykkepiller igen. Fik en ny depression fordi jeg fik kopi medicin Lykkepiller,som jeg ikke kunne tåle de svarer så til at holde op med sin medicin fra den ene dag til den anden og derfor ny depression :o( Sommetider kan det være dyrt at lære. Men vil godt høre om der er andre der har lettere forhøjet puls når de tar hexalid ? man kan godt føle sig lidt alebne verden sommetider :o(
Log in eller Registrér for at kommentere.