Hjem Sind og psyke Ensomhed

lorte verden

Redigeret 1 september, 2014, 06:35 i Ensomhed
Jeg er træt af mit liv. Jeg skændes med min mor konstant. Hun siger at jeg er uden for pædagogisk rækkevide og at jeg er syg i hovedet. Min far har jeg ikke snakket med i over 2 år, og vi har heller ikke haft et særlig godt forhold til hinanden, da han ikke elsker mig og ikke synes jeg skulle være født og at jeg bare er en økonomisk byrde for ham, da han skal betale børnepenge. Jeg har ingen venner eller veninder. eller kæreste, Min søskende hader mig også. Jeg sidder her alene og vil gerne bare væk. Fra min mor, mine søskende og mit lorte liv

liv værre og værre for hverdag der går. Jeg hader mit liv så meget, at det er fucking LØGN! , jeg har så meget had jeg vil ud med, Jeg føler at ingen kan forstå min smerte inden i, der er aldrig nogen der sårn føler hvordan jeg har det inden i jeg har en smerte indeni der ødelægger mit liv.

Kommentarer

  • Hej,

    Det lyder da til at du mange problemer og følelser du gerne vil ud med,og ting du står med helt alene. Har du evt overvejet at tale med din læge. Måske kan hun henvise dig til en psykolog? Og hvad siger din mor ? Kan I ikke tage en snak sammen alene over din situation?
Log in eller Registrér for at kommentere.