Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Samleje med gift kvinde

Redigeret 2 september, 2014, 07:06 i Åben debat om sex
Hej
Jeg er ude i noget smuds, og det ved jeg. Men alligevel vil jeg spørge jer herinde.
Jeg har i øjeblikket regelmæssigt sex med en kvinde som er gift og hun har vel sex med sin mand ca. 1 gang om ugen. Han ved det selvfølgelig ikke....ved godt at det ikke er en moralsk korrekt situation....nå men det jeg vil spørge om er: engang imellem når jeg har sex med hende så ser jeg nogle hvide klatter, ikke nødvendigvis meget, men alligevel noget hvidt klistret klatværk på min penis i starten imens vi har sex...er det være rester fra hans sæd hvis de har haft sex dagen før, eller 2 dage før?
Jeg mener bare hvor længe forbliver der sædrester i hende som man kan "trække med sig ud"?
Håber jeg kan få et svar som ikke slår ned på hvad jeg laver men mere svar på mit egentlige spørgsmål :)

Kommentarer

  • Jeg tror ikke rigtigt på, at sæd holder sin samme konsistens i dagevis.

    Som du beskriver det, så har du ubeskyttet sex med denne kvinde, hvilket hun nok også har med sin mand - og hvad han laver, når I er sammen, er der jo ingen, der ved.

    Jeg er mere ude i, at du/I kan have noget kønsoverført, som I alle bør få undersøgt og behandlet.

    Det er jo ikke kun de helt unge, der kan få en kønssygdom, når de dyrker ubeskyttet sex med forskellige partnere - den risiko løber man i alle aldre.
  • Og - det kan i øvrigt være noget så simpelt som svamp - men det skal jo også behandles.
  • Ja jeg har tænkt det samme, men det bliver jo lidt svært at forslå til manden at han også skal testes ;)
    Det skal lige siges at dette har stået på i 1,5 år hvor jeg har set det her "snask" en 5-6 gange. Der er ingen kløe eller noget hos nogen af os. Derfor burde jeg nok sammen med hende blive testet for svamp eller hvad der kunne være.
    Hun siger selv her sidste gang at det er længe siden hun var sammen med manden og det kan være noget kvinder i starten af overgangs alderen kan producere, og det ved jeg ikke om jeg skal tro på? Hun er lige fyldt 50
    Tak for svar :)
  • Jo, naturligvis kan kvinder have lidt udflåd en gang i mellem; det er helt normalt, og behøver vel egentlig ikke at være overgangsalderrelateret.

    Men - selvfølgelig bør du/I lige få foretaget et check.

    Du/I ved jo ret beset ikke, om hendes mand også dyrker andre interesser, og du ved jo sådan set heller ikke, om også hun har flere "fornøjelser".

    Og nej - jeg prøver ikke at lave "ballade" i forholdet, men verden er nu en gang sådan, at du kun ved, hvad du selv foretager dig.

    Selvfølgelig bør du/I blive tjekket - og er der noget mere behandlingskrævende, så er det jo et del af "spillet" og så MÅ ægtemanden jo involveres - sådan er det jo, når I oven i købet vælger at være ubeskyttede.

    Men - få dog et tjek først; det kan jo være, det ikke er noget, der behøver vedkomme ægtemanden.
  • Det lyder som om der er et angreb af svamp, der af og til blusser op, hvorved du kan se de hvide klatter. Kvinder kan blive angrebet af svamp i skeden uden at have haft sex, så strengt taget behøver I ikke være nervøse for at blive opdaget. Men I bør alle blive behandlet, hvilket er meget enkelt. Kvinden kan have noget svamp som til daglig bliver undertrykt af hendes immunforsvar og så i særlige tilfælde, f.eks. penicillin behandling, meget sukker, menstruation og andet kan svampen blusse op og vise sig ved de hvide klatter. Det kan udvikle sig til et reelt angreb med kløe, svie od rødt udslet, så bliv undersøgt og som sagt, hun kan få svamp selv om hun ikke har sex med andre end sin mand.
  • mange tak for jeres svar. Synes det med svamp lyder ret sandsyneligt, har en enkelt gang fået svamp på glansen af hende for et års tid siden og der blev hun behandlet for det, og det gjorde jeg også. Så det kunne jo være det som er ved at komme tilbage
  • Har man før haft svamp, kan den komme igen nogle kvinder kan ikke slippe for svampen selv om de bliver behandlet, den bliver holdt ned under behandling så blusser den op igen. Du burde nok overveje om det er værd at dyrke sex med hende for selv med kondom kan du blive smittet for den dækker ikke helt.
  • hehe lad mig bare sige at det er det værd ;) Vi har den bedste sex jeg kan forstille mig...ellers ville jeg nok ikke lade dette stå på så længe. Vi har snakket om det i dag og hun vil blive undersøgt, hun skal alligevel til check hos lægen snart :)
  • Husk at det ikke er nok, at hun bliver behandlet - det skal du og hendes mand også.

    Ellers bliver det jer, der smitter hende igen, og så kan I blive ved.

    Og - i øvrigt finder jeg det ikke helt i orden med et råd om, at man skal lade være med at dyrke sex med personer, der lider af svamp - svamp er generende, men ikke farligt.

    I øvrigt håber jeg, din veninde nu bliver ordentligt undersøgt, for det er jo ikke helt sikkert, at det ER svamp.

    Når I nu har valgt at leve på den måde, så bør hun - og I - faktisk sørge for at blive undersøgt for "hele pakken" indenfor kønsoverførte sygdomme.

    Hun lever et hemmeligt liv over for sin mand - ret beset kan I ikke vide, om han også gør det. Da han ikke har opdaget noget som helst, og det har stået på i flere år, så er der faktisk sandsynlighed for, at de i det hele taget ikke har et specielt tæt liv.
Log in eller Registrér for at kommentere.