Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Implantater af god kvallitet

Redigeret 19 december, 2015, 12:56 i Åben debat om tænder og mund
Er der nogen her på siden der har erfaringer med implantater isat i underkæben?

Jeg har for ca. 1 år siden fået indopereret 2 implantater i undermunden, og har lige siden haft smerter i munden, som også går ud over synet, i det det går ud i hele ansigtet, så jeg bliver rød på begge kinder.

Jeg har mistanke til, at jeg er overfølsom overfor materialet som de er lavet af.

Iflg. tandlægens journal, hedder materialet: BEGO Lot nr. 0114820713
Ref. nr.57868.

Det er så slemt, at jeg stærkt overvejer at få dem ud igen. Har smerter også selvom protesen ikke er knappet på.

Håber at der er nogen her, der ved noget om det, spørger man tandlægen, har han ALDRIG hørt om problemet.
Jeg har mistanke om, at der er anvendt et billigt kopiprodukt.

Keld

Kommentarer

  • Indstillinger
    Er der da slet ikke nogen der har oplevet noget lignende?
  • Indstillinger
    PAS PÅ !!

    Nu er der gået to år mere, og en oplevelse man tror er løgn. Jeg siger jer, at vi har fået en SVINSK BEHANDLING hele vejen igennem sundhedssystemet.

    Der blev ved skiltning lovet 40 % rabat på operationen, det løb man også fra. Der blev lovet 5 års skriftlig garanti på operationen den løb man også fra. Operationen gik helt galt, så vi skulle bruge garantibeløbet til at komme videre for ved en anden tandlæge der ikke var under skærpet tilsyn af sundhedsstyrelsen, som vi først fandt ud af hen i forløbet, men da var det for sent. De ville ikke udbetale erstatningen, hvorfor vi måtte bruge tid på at anke til Tandlægeankenævnet, man tror det er løgn, i det nævn sidder der nogle mennesker af den kedelige slags, tænk sig, de afgør sagerne sammen med Codan på usandheder, det som i daglig tale kaldes for LØGN.
    Operationen skulle koste 20.500 kr. men har indtil dato kostet os små 80.000 kr.ink. beløb for dokumentation. Vi er pensionister med en indtægt på 7.000 kr. alligevel syntes de at det er ok, at vi ikke skal have nogen form for erstatning udbetalt. Det har hidtil været umuligt at få at vide, hvad vi har gjort galt i forbindelse med sagen siden vi skal snydes, men de vil ikke svare på det.
    Så vores ADVARSEL skal være, PAS PÅ !! Vores tandlægesystem fungere IKKE når skaden er sket.
    Vh. Jytte
Log in eller Registrér for at kommentere.