Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Stram forhud - rifter m.m.

Redigeret 15 august, 2014, 16:12 i Mandlige sexproblemer
Hej allesammen.
Jeg er en fyr på 19, og har oplevet nogle problemer med min forhud. Jeg har dejlig kæreste som jeg har været sammen med i 3 måneder, og hun er heldigvis meget forstående!
Problemet kommer så her:
For et par uger siden, sprængte min penis-streng, eller rettere sagt den fik en revne. Jeg læste mig frem til, at det ikke var farligt og den skulle bare have ro - hvilket den fik. Min kæreste var heldigvis utrolig forstående og hjælpsom. Vi er begyndt at have jævnligt sex igen, men efter hver gang, får jeg rifter på forhuden, og forhuden bliver helt rød. Grundet dette, kan jeg ikke trække min forhud tilbage når den er slap, uden smerter - og kan derfor heller ikke "vaske mig ordentligt" når jeg bader m.m.
Jeg har haft lidt problemer med at trække forhuden tilbage i de yngre år, omkring de 12, men det voksede jeg fra. Har de sidste 5 år ikke haft problemer med at trække forhuden tilbage.

Hvad skal jeg gøre? Jeg overdriver sikkert, men jeg er utrolig bange for at hvis jeg bliver tjekket hos lægen, at han/hun vil foreslå omskæring, for det er jeg langt fra interesseret i at blive - men har hørt at man kan få et lille snit, der hjælper på det? Har også hørt at man kan få en slags creme, der kan udvide forhuden lidt.

Men ihvertfald, inden jeg begynder på de helt store beslutninger, ville jeg lige høre ad herinde først.
Nu er jeg også typen der ALDRIG er blevet tjekket hos lægen før ala. kønsdele, så jeg har nok også en lille blufærdigheds-grænse der skal overskrides. Håber i kan hjælpe!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Rød og revnet og øm. Det er svamp som er ganske ufarligt, men i skal dog behandles begge to med cannesten der kan købes i håndkøb én til mænd og én til kvinder.
    Jeg har selv prøvet det flere gange.
    Har du det har hun det også.
Log in eller Registrér for at kommentere.