Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lider Af Angst

Redigeret 11 august, 2014, 04:34 i Angst
Jeg er en ung mand på 27 år, og jeg har fået konstateret angst, jeg har været indlagt for nylig, hvor jeg var kommet ind med meget voldsom hjertebanken. Lægerne, sygeplejersker og samt min egen læge, har på kryds og tværs undersøgt mig med blodprøver og alle mine tal er rigtig fine. Jeg er bare gået ned med angst så det gør noget, har symptomerne rysten, føler min krop er banket gul og blå, hjertebanken, spænder meget i musklerne. Min læge har rådet mig til en psykolog og noget akupunktur mod angst, så jeg kan slappe bedre af, havde min første akupunktur tid i fredags, fik beskeden, at min ryg var så spændt som beton, fik 40 min akupunktur, og det kunne jeg godt mærke at det gjorde godt. I min familie, er der så mange problemer, det hele starte med, at jeg fandt ud af, at min mor gennem længere tid, har hævet flere og flere penge fra mine kontoer af, skrevet under med mit navn på flere fuldmagter, så hun kunne få mine penge udbetalt i banken, udover dette, har hun også misbrugt mit benzinkort, købt flere opvaskemaskiner og tørretumbler hos leasy i mit navn, hun skylder mig 100.000,00. Hun har kun betalt 5.000,00 af, og det var tilbage i april 2014, hun betalte 5.000,00 af, har ikke set en krone siden da. Hun er blevet meget upopulær i min familie, min mormor og morfar ved det, mine 2 moster og onkel ved det også, og min fars familie ved dette også nu. Jeg ville meget gerne have hende anmeldt og samt dømt for dette hun har gjort i mod mig, men hendes forældre, altså min mormor og morfar ville ikke gå med til, at få hende dømt. Efter alt det her, er jeg bare gået ned med angst, vender nærmest om på nat og dag, kan godt mærke, at min krop, den er ramt, jeg ville aldrig kunne tilgive min mor. Er bare så ked af det og samt skuffet over hende.
Log in eller Registrér for at kommentere.