Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Lille penis

Redigeret 2 september, 2014, 16:49 i Mandlige sexproblemer
Hej jeg er en dreng på 15 år er sindsyg bange for min penis størrelse
den er 8 cm slap og den er 10 stiv, jeg tører ikke have sex eller blow eller hand for er bange for at pigen ikke er tilfreds og at hun bare går fra mig og driller alle folk med det. HJÆLP MIG

Kommentarer

  • Når du bliver 17- 18 år er du helt sikkert vokset.
    Er det ikke tilfældet kan du gøre noget ved det når du er fuldt udvokset eller minimum 18 år.
  • Hej jeg er en desperat mor der har en 12 årig søn, men han har meget lille penis og han er høj 1,66cm, er nogen der ved hvad skal man gøre i det tilfælde
  • Hej Lina.
    Drenges tissemænd begynder ikke at vokse før alvor før de rammer puberteten så bare rolig der er ca 60% chance for at han bliver ca14-16 cm lang (stiv) 15% bliver større og 20% lidt mindre og 5% under 10 cm. Så han har gode odds;o) for at gøre pigerne godt glade ha ha.
    Man kan ikke regne den slappe tilstand for noget da en stor slap tissemand måske kun vokser 20% hvor en lille slap tissemand måske kan vokse med 70% når han er 17-18år og til den tid er han nok ligeglad med hvad du synes:o).
    Ellers når han er blevet 18 år kan han kikke på den debat her på netdoktor der hedder: Større penis med extender/strækker.
    Den er seriøs og ærlig.
  • Lina
    Din søn, er han i øvrigt begyndt med puberteten?
  • Jeg er absolut ivrig fortaler for at forældre taler med deres børn om seksualitet og kønsdele på nøjagtigt samme måde, som de taler om tandbørstning, ondt i maven, halsen osv.

    Alt for mange forældre er totalt kønsforskrækkede og det betyder at ligeledes alt for mange børn vokser op totalt uvidende om netop de emner, og med en følelse af at deres kønsdele er forbudte og pinlige. Mange børn og unge går med f.eks. gener/sygdom de steder, men tør ikke tale om det, fordi de har lært at den slags er forbudt og ikke noget man taler om.

    Det er ganske frygteligt – og netop de unge aner ikke de mest basale ting omkring seksualitet. Og – det er helt og aldeles deres forældres skyld. Og nej – det er for ”nemt” at tørre den slags af på skolens ofte ret lemfældige undervisning på det punkt.

    Men – her har vi så en mor Lina10miranda10 – der går over i den helt anden grøft og er ”desperat” fordi den 12-årige ikke er færdigudviklet.

    Lina10miranda10 – også du har da i den grad brug for at sætte dig ind i det mest basale omkring udvikling og pubertet, og du bør under ingen omstændigheder lade din desperation gå ud over din dreng. Det er da det sidste, han har brug for.

    Man behøver ikke have et kæmpe julelys på 25 cm – hverken som 12-årig eller som voksen – for at kunne få et godt og lykkeligt liv med masser af god og bekræftende sex.
  • Der er virkelig ikke nogen grund til bekymring i den alder. Det er MEGET forskelligt for person til person i hvilke perioder af ens liv at penis vokser. Personligt voksede min egen indtil jeg var 16-17 år, og pludseligt vildt nok igen da jeg var en 20-21 år (blev også en 3 cm højere i den periode). Så det er slet ikke til at sige noget om når man er 15 (og slet ikke når man er 12?). Ligeledes ift det seksuelle, tror jeg heller ikke du skal lade dig bekymre. Pigerne i din alder er også uerfarne, eller har ingen erfaring overhovedet, så lige netop hvor stor den er, er ikke så vigtigt igen, selvom det føles vigtigt for dig lige nu. Du kan tage det helt roligt. :)
Log in eller Registrér for at kommentere.