Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

P sprøjte / dårlig ved indtagelse af alkohol

Redigeret 10 august, 2014, 09:13 i Prævention
Er der andre som har fået p sprøjte og bliver rigtig dårlig ved indtagelse af alkohol? Min datter har pludselig fået stærke mavesmerter, hovedpine, opkast og diarré ved indtagelse af den mindste smule alkohol, kan der være en sammenhæng?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Alle disse p-hormoner har jo et hav af bivirkninger, som læger desværre ikke finder på at oplyse om - ja, faktisk benægter mange læger, at der overhovedet ER bivirkninger, men det er jo bevist gang på gang.

    Jeg gætter på, at sådan en p-sprøjte er en gedigent og massivt hormontilskud, da den jo holder i længere tid, som i øvrigt umuligt kan være sundt for kroppen, og jeg vil bestemt gerne tro, at det kan være derfor din datter får disse bivirkninger.

    Hun må nok afholde sig fra alkohol til dette hormonmiddel aftager - eller endda helt kommer ud af kroppen igen, og så skal hun da nok overveje en noget mere skånsom prævention fremover. Jeg tror ikke, der findes en "modgift". Når noget først er kommet ind i kroppen må der jo gå den tid, der går til det kommer ud igen.
Log in eller Registrér for at kommentere.