Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Slår, bider og river mig selv. Psykisk???

Redigeret 7 august, 2014, 16:15 i Angst
INFO:
Jeg er en knægt på 22 år.

Bor alene og er studerende.

Forældre blev skilt i en alder af 13 år

Jeg har på de seneste 2 år mistet 3 gode kammerater. (Den ene tog livet af sig selv, den anden døde naturligt, og den sidste døde af kræft)

Blev i starten af 18 års alderen besat af matematik

Jeg fik en anden god ven (set i bak spejlet. Ikke en god ven), som tog diverse stoffer. Jeg skaffede mad, mistede gejsten til at gå i skole, drak en helveds masser øl. En voldsom episode (Vi blev truet på livet), gjorde at vi flyttede hver til sit.... Plusset heri var, at jeg kom væk fra matematikken

Har en del økonomiske tanke/problemer

Kan nogen dage, blive skræmt 20-30 gange, af bare det mindste (en forbi passerende er nok)
----
HER ER PROBLEMET:
Jeg har lagt mærke til, hvordan det kan irritere mig så grusomt, hvis det klør, smerter i muskler, hals, osv.

Kløen får som regel en gang med kniven (ikke så det bløder), eller en gang med en flad hånd, eller andet som virkelig gør ondt. Det kan klø alle steder på overkroppen, gerne 30-40 gange på en aften.

Smerterne får en gang tæv med en knytnæve, presning eller andet som igen kan gøre ondt.

Dette er begyndt at blive voldsommere og voldsommere.

Jeg gør dette som sagt, fordi jeg bliver MEGET irriteret eller vred! I dette sekund at det klør eller gør ondt et sted i kroppen, mister jeg nærmest "besindelsen".

Det har de seneste par år blevet så voldsomt, at mange familiemedlemmer, skolekammerater og venner er begyndt at kommentere at jeg er sindsygt rød.

Nogen råd? Kan man udelukke at det er psykisk.?

PS. Det ovenstående skrev jeg, da jeg ikke ved om det kunne have relevans
Log in eller Registrér for at kommentere.