Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kunstig befrugtning

Redigeret 2 august, 2014, 06:56 i Spørg Netdoktors brugere
Nu har jeg surfet nettet tyndt om emnet kunstig befrugtning. Grunden til min interesse er, at jeg har besluttet mig for at dette er den rigtige måde at få mit ønskebarn nr. 2 på. Og det er lige præcis her jeg rammer en mur. Jeg kan finde et hav af artikler, debatter og lovgivning når det handler om kunstig befrugtning for barnløse. Men jeg er ikke barnløs. Jeg har en sund og rask dreng på 12 år og jeg har altid haft et billede af at jeg skulle have flere børn. Men i en alder af 37 har jeg endnu ikke fundet een jeg ville dele min familie med. Og grundet min alder, har jeg ikke lyst til at vente længere. Derfor denne beslutning, kald den plan B det gør ikke noget, den er rykket frem til en plan A. Men jeg kan intet finde om lovgivning, tilskud, henvisninger eller noget som helst andet. Nu har jeg tænkt mig at gå til engen læge og stille mine spørgsmål og sætte processen igang, men det er et stort ønske at starte en debat om emnet. Jeg kan ikke tro at jeg er den eneste i landet der ikke fandt en at stifte familie med og som brændende ønsker sig mere end et barn.

Ubefrugtede hilsner fra en lykkelig mor
Log in eller Registrér for at kommentere.