Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjertet springer et slag over eller laver et ekstra slag

Redigeret 20 juli, 2014, 05:38 i Hjerteproblemer
I Torsdags fik jeg et panik anfald (Følelsen af at blodet strømmede fra hovedet, svimmelhed, hjertebanken og svær angst for at skulle dø). Efter lidt ro på et mindre værelse og nogle dybe vejrtrækninger gik det over igen. Om Fredagen oplever jeg så endnu et angst tilfælde: Men denne gang var det væsentligt anderledes. Jeg fik jævnlige sug i brystet, som om hjertet enten slog et ekstra slag eller sprang et over, og det fortsatte indtil jeg gik omkuld i min seng. Under disse to anfald var jeg påvirket af Cannabis og har haft et årelangt forbrug af substansen (Ca. 10 år). Jeg valgste så at stoppe efter Fredagen og har holdt det indtil videre. Men nu fortsætter de mærkelige sug i mit bryst og kommer med jævne mellemrum. Det eneste tidspunkt jeg rent faktisk har nogenlunde fred på er når jeg sover. Ellers kan de dukke op på et hvilket som helst tidspunkt. Jeg har faktisk fået to imens jeg har skrevet denne besked. Det gør ikke ondt på nogen måde, men er meget irriterende og ubehageligt. Så mit spørgsmål er: Hvad kan det være? Jeg har ikke levet særlig sundt de sidste 2-3 år og har røget jævnligt.
Log in eller Registrér for at kommentere.