Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

klamydia efter første gangs sex for begge parter

Redigeret 21 juli, 2014, 17:33 i Spørg Netdoktors brugere
Hejsa
Min kæreste og jeg har haft samleje, det er begge vores første gang, og vi tror vi har fået klamydia efter at det er begyndt at svie når jeg tisser, og efter at have læst en masse om symptomer og sådan..

-så mit spørgsmål er om det er muligt at få klamydia når man kun har haft samleje med sin kæreste, nu hvor vi begge 2 KUN har haft samleje med hinanden?

håber på svar hurtigst muligt, da dette er seriøst/vigtigt!!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nej nej i kan ikke få klamydia uden at have haft sex med andre andre. Det er jeres første gang så i har ingen kønssygdomme endnu. Det kunne være du har fået blærebetændelse.
  • Indstillinger
    Ellers er der én af jer der lyver, det er set før. Hmmmmmm

    Det kan også være utrolig uheldig hygiejne på et offentligt toilet hvor én af jer har fået det, men nr 1 er mere sandsynligt.
  • Indstillinger
    Husk også på, at oprindelig så stammer klamydia fra Indien og der var det en øjensygdom.....
    Det med at en af jer taler usandt... og i begge har friske symptomer.. det stemmer da ikke helt,,
    Men smut til læge... og har i mod på gøre det sammen, vil det være fint...
    Ellers hver for sig...
  • Indstillinger
    Tusind tak for hjælpen, jeg har blærebetændelse :) tak for hjælpen!
  • Indstillinger
    For at undgå blærebetændelse kan det være en rigtig god idé, at gå ud og tisse efter endt samleje. På den måde får du skyllet de bakterier ud som kan være blevet presset op i dit urinrør under samlejet.

    Som min skønne, gamle farmakologi-lærer på jordemoderskolen han altid sagde: Skal du i seng med din mand? Så drik et glas vand!

    :-)
  • Indstillinger
    Så var der ingen løgnere i denne historie.
    Dejligt at høre tilbage med den rigtige diagnose.
    Så er du på pinnecilin og alt er vel.
Log in eller Registrér for at kommentere.