klamydia efter første gangs sex for begge parter
Hejsa
Min kæreste og jeg har haft samleje, det er begge vores første gang, og vi tror vi har fået klamydia efter at det er begyndt at svie når jeg tisser, og efter at have læst en masse om symptomer og sådan..
-så mit spørgsmål er om det er muligt at få klamydia når man kun har haft samleje med sin kæreste, nu hvor vi begge 2 KUN har haft samleje med hinanden?
håber på svar hurtigst muligt, da dette er seriøst/vigtigt!!!
Min kæreste og jeg har haft samleje, det er begge vores første gang, og vi tror vi har fået klamydia efter at det er begyndt at svie når jeg tisser, og efter at have læst en masse om symptomer og sådan..
-så mit spørgsmål er om det er muligt at få klamydia når man kun har haft samleje med sin kæreste, nu hvor vi begge 2 KUN har haft samleje med hinanden?
håber på svar hurtigst muligt, da dette er seriøst/vigtigt!!!
Kommentarer
Det kan også være utrolig uheldig hygiejne på et offentligt toilet hvor én af jer har fået det, men nr 1 er mere sandsynligt.
Det med at en af jer taler usandt... og i begge har friske symptomer.. det stemmer da ikke helt,,
Men smut til læge... og har i mod på gøre det sammen, vil det være fint...
Ellers hver for sig...
Som min skønne, gamle farmakologi-lærer på jordemoderskolen han altid sagde: Skal du i seng med din mand? Så drik et glas vand!
:-)
Dejligt at høre tilbage med den rigtige diagnose.
Så er du på pinnecilin og alt er vel.