Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

skulder smerter

Redigeret 18 juli, 2014, 05:41 i Åben debat om smerter
hej jeg hedder irene jeg har skulder smerter har fået lavet ultralydscaning af skulder hvor de siger jeg har en hævet slim sæk og irrtet sene og man har forsøgt med 2 blokeder uden den den stor virken og jeg er kan ikke komme igemmen med træning og der er også forsøgt med massag alt det har stået på det sidste siden 2013 hvor min skulder smerter kom efter et fald så nu ved jeg ikke helt hvad der sker hilsen irene

Kommentarer

  • Indstillinger
    Har du læst om det.
    http://www.sportnetdoc.dk/skulder/slimsaksbetandelse


    Du er heldig, du er i det mindste blevet undersøgt. Jeg har fået skuldersmerter efter jeg brækkede min skulder for mange år siden. Jeg har ondt i den og det er bestemt ikke sjovt.

    Jeg tror ikke læger er så alvidende, man er da temmelig alene med det meste. Hvis man så bare vidste hvad smerterne kom af.
  • Indstillinger
    Ja men jeg ved dog stadig ikke om det er træning der skal til for at får smerter til at gå væk de siger de det muligvis kan men ikke sikkert og i første omgang har de ikke vil opa i min skulder men det kan godt være det bliver nødvendige da vi ikke har kunne komme igennem med træning og de to blokerer jeg har fået ikke rigtigt har hjulp. Så jeg søger andre der har prøvet det sammen og høre jeres mening om det. Skal sige jeg er i gang med et forløb på valdermar i Ringsted hilsen irene
Log in eller Registrér for at kommentere.