Prostata og testikler smerter
Hej alle.
Jeg er blevet opereret for kronisk bitestikelbetændelse hvor de heraf er blevet fjernet. Fik svar tilbage at de var kronisk inflammation. Alt var fint indtil i går da jeg havde opstart af samleje igen hvor jeg fik smerter i pungen. Faktisk ligesom før operationen. Skal til læge i morgen hvor min læge og jeg mistænker prostata som før har været i spil. Alle urinprøver er totalt negative..
Nogen der ved om bi pollen kan være et hjælpemiddel mod kampen mod smerter? Eller nogen der har prøvet noget lignende..
Mvh frustreret gut.
Jeg er blevet opereret for kronisk bitestikelbetændelse hvor de heraf er blevet fjernet. Fik svar tilbage at de var kronisk inflammation. Alt var fint indtil i går da jeg havde opstart af samleje igen hvor jeg fik smerter i pungen. Faktisk ligesom før operationen. Skal til læge i morgen hvor min læge og jeg mistænker prostata som før har været i spil. Alle urinprøver er totalt negative..
Nogen der ved om bi pollen kan være et hjælpemiddel mod kampen mod smerter? Eller nogen der har prøvet noget lignende..
Mvh frustreret gut.
Kommentarer
Hvis det er samme smerte, så burde det nok gå over igen...
Er bange for det kronisk prostatits
og det er ikke nødvendigvis farligt.....
Har du lært om prostatamassage? det kan lindre meget
og så op bag i.....prostata er mellem tarmen og mellemkødet... Så masseres der til at der sker en sædudtømning,... i dit tilfælde sædvædske..
Jeg har set et hjælpemiddel... Google på prostatis og mandens g-punkt..
Og så sørg for ikke at fryse.. kører du bil, så varme i sædet evt et lammeskind
Jeg vil gerne hører fra andre også..
https://www.sundhed.dk/sundhedsfaglig/l ... s-kronisk/
Som en anden her i tråden også skriver kan det være en god idé med et lammeskind på bilsædet, så man får en god varme omkring bækkenet og dette vil have en positiv indvirkning omkring testiklerne. Et lammeskind er varme tempererende, så det afgiver naturlig varme ifht. din egen kropstemperatur.
Hvis du har yderlige spørgsmål hertil og hvordan lammeskind aktivt kan bruges til at forebygge problemer som disse, er du altid velkommen til at skrive til mig privat :-)
Med venlig hilsen
Torben