Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nakkesmerter og synkebesvær??

Redigeret 18 juli, 2014, 16:28 i Rygsmerter
Hej allesammen.

Jeg har de 2 sidste dage haft ekstremt ondt i nakken og mener virkelig at det gør meget ondt, og hævet mandler/ondt i halsen og derved synkebesvær. Derudover over virkelig slem hovedpine og kvalme!!
Jeg har fået en del massage igår og idag for at se om det ville lindre, men det gør det bare ikke!

Har været herinde på netdoktor og læse lidt om nakkesmerter for evt. at kunne finde nogle gode råd eller lign. til hvad man kan gøre. Tilfældigvis læste jeg at det var et faresignal hvis man havde de her nakkesmerter sammen med utilpashed og synkebesvær, hvilket jeg har. Men ved ikke hvad det betyder, altså hvad det kan være. Håber der er nogen der kan hjælp??

Kommentarer

  • Indstillinger
    altså jeg synes klart du skal kontakte din læge, når der står man skal kontakte lægen akut hvis det opstår. så det synes jeg klart du skal gøre. :)
  • Indstillinger
    Redigeret 23 august, 2021, 07:32

    Forudsat snak med egen læge og udelukkelse af anden lægelig årsag vil jeg sige at selve symptomerne kan være relateret til bevægeapparatet (muskler og led). Nærmere afklaring heraf kan afdækkes ved undersøgelse af relevant fagperson

    Men kombinationen af symptomer er bestemt ikke uset i min praksis som kiropraktor, men afhænger af flere ting herinde udvikling i symptomer, reaktion på behandling, ændring over tid mm og kan derfor ikke afklares over fora som dette eller lignende


    mvh

    thomas, [link fjernet af redaktionen]

Log in eller Registrér for at kommentere.