Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

underlige symtomer, som jeg fik

Redigeret 9 juli, 2014, 07:02 i Spørg Netdoktors brugere
Hej allesammen, jeg er ny her. Jeg har brug for et eller andet, hvad det var galt med mig. Jeg fik mærkelige symptomer i går tirsdag, da jeg følte svimmelhed, meget sved, vrøvl med maven, som om jeg skulle på toilettet, det viste sig det var tynd mave, jeg måtte afbrudt min besøg i midt af off.transport, og måtte vende tilbage hjem igen, det blev værre, og måtte skynde mig at få koldt bad, det hjalp intet. tjekkedes feberen, det viste sig 38,7, måtte drikke masse iskoldt væske hele tiden, og holdt mig indenfor. dagen før om aftenen (mandag) jeg fik nogle underlige stik i kroppen, det gjorde lidt ondt og lidt uro i kroppen. I dag er det stabil, stadigvæk feberen, lige tjek, det blev 38.1 her til formiddag, intet ondt i maven eller hovedpine. Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor jeg fik det, når der er mere varme udenfor.

Jeg håber at høre nogle svar fra jer

mvh. LeRo

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kunne lyde som en harmløs virus, som man godt kan pådrage sig her, når det er så varmt og trykkende, som det er for tiden.

    Din feber lader også til at være dalende, så det går nok over i løbet af et par dage. Dog skal du være opmærksom på det, hvis feberen stiger igen, for så kan det være noget betændelse, som du skal have noget antibiotika for, så derfor bør du kontakte læge, hvis feberen stiger igen.

    Dog vil jeg mene, at du ikke behøver fare af sted med lægevagt - det kan godt vente til egen læges åbningstid.

    Men - jeg vil fraråde dig at drikke iskolde drikke - det er ikke smart, hvis du har noget mavevrøvl. Drik endelig rigeligt - især når det er så varmt og man derfor sveder mere end normalt, men det bør være mere tempereret, køligt, men altså ikke iskoldt. Du bør heller ikke tage helt iskolde bade, men gerne lettere afkølede.
  • Indstillinger
    Nåe, det er da ikke så slemt, LeRo23 . Jeg har for ikke længe siden også haft en omgang. Jeg købte nogle mælkesyrekapsler til maven på apoteket og holdt ud, til det var væk igen. En eller anden virus, som lotte123 skriver.

    Og drik aldrig iskolde drikke i sådan en varme, som lotte også skriver, det er lige til en gang mavesmerter.
Log in eller Registrér for at kommentere.