Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Frygt for nyrekræft

Redigeret 10 marts, 2018, 10:39 i Åben debat om kræft
Hej Alle
Er det nogle af jer der har haft nyrekræft eller kender nogen det har? Jeg har i en måned nu haft svære smerter i venstre side af ryggen/ind mod midten samt under mine venstre ribben. Jeg synes min urin er blevet grønlig/lugtende og har en mat overflade. Jeg har læst mig frem til at smerter i flanken (siden af ryggen) kan være tegn på nyrekræft. Jeg har det sidste år været udmattet og svimmel samt svingende appetit.

Mvh September84

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du nævner ikke et ord om du har været ved læge - eller har overvejet at gøre det.

    Ingen på et debatforum kan fortælle dig om de symptomer er tegn på noget alvorligt eller ej.

    Men - noget sådan bør man søge læge for. Er det noget alvorligt, så er det faktisk af afgørende betydning, at man kommer i behandling så tidligt som muligt i forløbet. Er det ikke alvorligt, er det lige så afgørende, at du får ro i sjælen.

    Så - få en tid ved lægen, og insister på at blive ordentligt udredt for dine symptomer.
  • Indstillinger
    Jeg har haft nyrekræft. Det blev opdaget ved en skanning. Min symptomer var bl. a. gentagne blærebetændelser, at jeg ikke kunne tømme min blære og sporadisk feber. Jeg havde sikkert også andre symptomer som jeg ikke kan huske. Mærk på dig selv om du er lige så frisk som du plejer. Hvis du har ondt ville jeg personligt gå til lægen. Der er jo undersøgelser som kan fortælle dig nærmere om din bekymring.
    God bedring.
Log in eller Registrér for at kommentere.