Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Svie, kløe, rødme og blod på kønsorganer

Redigeret 2 juli, 2014, 12:38 i Spørg Netdoktors brugere
Hej alle, min kæreste og jeg har et problem.
Vi har været kærester i et halvt år og vi har altid haft meget sex op til flere gange dagligt og næsten hver dag i ugen, lige indtil han fik konstateret mononukleose (kyssesyge)
I mellemtiden har jeg fået nogle små knopper på mine indre skamlæber ikke noget voldsomt men de er der, jeg har også haft ekstremt meget udflåd.
Jeg fik så min menstruation, og har brugt tamponer både om dagen og om natten.

Min menstruation sluttede og min kæreste og jeg havde sex her i går (det skal lige siges at han er blevet rask) og lige da han stak den ind gjorde det ondt på mig, måske var jeg ikke våd nok, men vi stoppede fordi det gjorde ondt (det var med kondom)
Da vi så senere på aftnen ville prøve igen havde vi ikke noget kondom så vi gjorde det uden. Under sex var det dejligt men lige efter vi var færdige begyndte min skede at klø voldsomt og svig, det var som om det også stak og gjorde ondt når jeg tissede. Og min kæreste kigge på sin penis og den var voldsom rød og den blødte også lidt.

Jeg har læst at det kan både være symptomer på svamp men også symptomer på herpes. Men jeg har også læst at det kan være infektion på grund af tamponerne. Men hvis det er tamponerne kan jeg ikke forstå hvad der så er galt med min kærestes penis.
Er der nogle der ved hvad jeg/ vi skal gøre eller nogle der har prøvet noget lignende?
Log in eller Registrér for at kommentere.