Tandlæge Claus Rislin
Er der mon nogen her, der har været hos tandlæge Claus Rislin i Implantatklinik København? Og endnu bedre - nogen der har fået fjernet visdomtænder hos ham?
Jeg er blevet henvist af min egen tandlæge, da det er et større indgreb, der skal til når mine visdomstænder skal ud.
Jeg lider af galopperede tandlægeskræk, og min egen tandlæge er genial til at takle netop dét, men nu er der jo ikke hende, der skal fjerne de tænder. Så håber at der er nogen, der vil fortælle om deres erfaring med Claus Rislin?
På forhånd tak!
Jeg er blevet henvist af min egen tandlæge, da det er et større indgreb, der skal til når mine visdomstænder skal ud.
Jeg lider af galopperede tandlægeskræk, og min egen tandlæge er genial til at takle netop dét, men nu er der jo ikke hende, der skal fjerne de tænder. Så håber at der er nogen, der vil fortælle om deres erfaring med Claus Rislin?
På forhånd tak!
Kommentarer
Når jeg spurgte, er det fordi det i mange år nærmest var den normale rutine at fjerne visdomstænder.
Det sidste må være "af hensyn" til tandlægens opnåelse af profit.
Men hun forudså for længe siden, at de ville give problemer, og nu har jeg fået penicillin flere gange i år grundet de tænder.
Men håber lidt at nogen kan dele deres oplevelse og erfaring med Claus Rislin her...:)