Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tandlæge Claus Rislin

Er der mon nogen her, der har været hos tandlæge Claus Rislin i Implantatklinik København? Og endnu bedre - nogen der har fået fjernet visdomtænder hos ham?
Jeg er blevet henvist af min egen tandlæge, da det er et større indgreb, der skal til når mine visdomstænder skal ud.
Jeg lider af galopperede tandlægeskræk, og min egen tandlæge er genial til at takle netop dét, men nu er der jo ikke hende, der skal fjerne de tænder. Så håber at der er nogen, der vil fortælle om deres erfaring med Claus Rislin?
På forhånd tak! :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Er det nødvendigt at få fjernet visdomstænderne?
  • Indstillinger
    Ja, det er det desværre, da jeg bliver ved med at få betændelse i tandkødslommen, der dækker dem. De er ikke kommet frem, andet en et lillebitte hjørne. Det har været planen længe, men der har været andre, mere akutte ting, der skulle laves først, så nu er det nu! :)
  • Indstillinger
    Bakterier i tænder med f.eks. rodbetændelse (de anaerobe bakterier, altså bakterier, som kan leve uden ilt) kan være meget farlige for helbredet, så det lyder, som en fornuftig idé at få fjernet dine visdomstænder.
    Når jeg spurgte, er det fordi det i mange år nærmest var den normale rutine at fjerne visdomstænder.
    Det sidste må være "af hensyn" til tandlægens opnåelse af profit.
  • Indstillinger
    Ja, sådan er det jo tit. :)
    Men hun forudså for længe siden, at de ville give problemer, og nu har jeg fået penicillin flere gange i år grundet de tænder.
    Men håber lidt at nogen kan dele deres oplevelse og erfaring med Claus Rislin her...:)
Log in eller Registrér for at kommentere.