Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Naturmedicin mod hæmorider

Hej.

Jeg har tidligere døjet med at have interne hæmorider i anus, som har generet mig meget. I starten kunne jeg ikke rigtigt mærke dem, men over en længere periode begyndte de at bløde og kløe voldsomt. Jeg havde læst at hæmorider kunne gå væk af sig selv, og derfor så jeg i starten ingen større grund til at gøre noget ved det. Men til sidst måtte jeg simpelthen gøre noget, da jeg ikke kunne holde kløen ud, særligt om natten var det slemt.

Jeg forsøgte mig med et naturmedicin Hemapro, som virkede ganske udmærket. Min kløe fra mine hæmorider forsvandt relativt hurtigt. I løbet af et en måneds tid kunne jeg ikke mærke de irriternede symptomer fra hæmoriderne mere.

Mit problem er dog nu efter en periode på næsten to år hvor jeg ikke har haft nogle gene, kan jeg mærke at jeg har en lille hæmoride igen. Er det normalt at hæmorider kommer i udbrud igen?

Er der andre der har erfaringer med Hemapro mod hæmorider eller et andet naturprodukt/hjemmebehandling.

umiddelbart kan jeg kun finde gode erfaringer med Hemapro, men jeg er i tvivl om jeg skal give det et ekstra forsøg, nu når hæmoriden kommer igen.

Tak for hjælpen.

Kommentarer

  • Indstillinger
    har man en gang haft hæmorider ---kan de godt komme igen med mellem rum --det er ikke unormalt ---men du har fundet en god kur ---hold fast i den --og start igen med salven --når du mærker det er kommet igen----
    men der er nogle der er så plaget af det ---så de må opperes ---altså have dem skåret væk
    hvordan er din mave ----for hvis man skal presse meget for at komme af med afføring --er det hæmoriderne kommer ----
    så tænk lidt over hvad du spiser ----og drik godt med væske ---
  • Indstillinger
    Tak for svar.

    Min mave er ofte hård, men jeg forsøger at spise mere fiberrigt efter anbefaling fra lægen. Det har hjulpet lidt.

    Jeg kunne dog godt tænke mig at vide, om der findes andre produkter i håndkøb mod hæmorider, og hvilke erfaringer der er med dem?

    Også gerne andre der har prøvet Hemapro?
    Tak
  • Indstillinger
    har du været på apoteket---for der findes flere slags midler ---men jeg husker ikke
    hvad de hedder ---men de er gode til at hjælpe --hvis man har brug for det
  • Indstillinger
    Redigeret 22 februar, 2016, 18:00
    Sørg for at du kun købe til officiel Hemapro http://tinyurl.com/hemapdk
  • Indstillinger
    Naturligvis er der risiko ved alt, men jeg mener faktisk risikoen er meget lille, og også værd at tage, når det er så galt, som du beskriver.

    Selv fik jeg det i sin tid klaret med en "rigtig" operation, og jo, vel er det ubehageligt, men efterfølgende har jeg faktisk været glad for, at jeg gjorde det.

    Jeg ved ikke helt, hvad du mener om et ar kan ses? Det er jo i forvejen et noget rynket område, så jeg tror ikke "nogen" vil lægge mærke til noget som helst, men bevares - jeg har faktisk aldrig selv overvejet at studere, lede og søge efter et eventuelt ar, og mine efterfølgende partnere har da aldrig kommenteret på det. Og - det bør da under ingen omstændigheder være en årsag til, at du vil fortsætte med at gå med det, som det er nu. Jeg kan garantere, at det i den grad bliver mindre synligt, end det er nu.

    Personligt har jeg ikke haft nogen form for bivirkninger, bortset fra at det da bestemt var ubehageligt den første tid efter, da det jo ikke er rart at skulle have afføring et sted, der er opereret, og det kan bløde noget, man er noget øm - jeg havde fin aflastning af at sidde på en badering. Jeg forstår ikke helt, hvad du mener mht manglende kontrol på afføring og luft? Der skal jo slet ikke skæres i din ringmuskel. Men klart - du bør da bede lægen forklare dig grundigt, hvad der bliver gjort.

    Mht analsex vil jeg råde dig til at tale med lægen om, hvor lang tid der skal/kan gå, for der skal du ikke bare være sikker men i den grad 100% sikker på, at alt er helt ordentligt op.
Log in eller Registrér for at kommentere.