Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kvinder søges til at besvare spørgsmål om ufrivillig barnløs

Redigeret 17 juni, 2014, 12:40 i Spørg Netdoktors brugere
Kvinder søges til at besvare spørgsmål om ufrivillig barnløshed og fertilitetsbehandling.

I forbindelse med mit afsluttende bachelorprojekt på Psykomotorikuddannelsen, søger jeg snarest to kvinder fra Aarhus, som har lyst til at svare på spørgsmål omkring oplevelser i forbindelse med ufrivillig barnløshed.

Der vil under hele undersøgelsen ydes 100% anonymitet. Derudover har jeg tavshedspligt af fortrolige oplysninger.
I den afsluttende bacheloropgave vil besvarelser stå i anonymiseret form, så deltagers identitet på intet tidspunkt vil blive genkendt i den afsluttende opgave.

For at deltage i undersøgelsen er der nogle få kriterier du skal kunne svare ja til;

Jeg har interesse i at gennemføre spørgsmål og vil gerne bidrage til undersøgelsen ved at svare på spørgsmål der i videst muligt omfang giver et indgående billede af min oplevelse med at være ufrivillig barnløs.

Jeg er mellem 18- 38 år.

Jeg og min evt. partner er udredt for underlivssygdomme på en fertilitetsklinik med heraf et negativt testresultat.

Hvis dette kunne have interesse, så send mig hurtigst muligt en mail, så vil jeg snarest muligt kontakte dig med henblik på, at lave en nærmere aftale om f.eks. at mødes til besvarelse af spørgsmål til min bachelor undersøgelse.

Til din info:
Nb. Besvarelse af spørgsmål til undersøgelsen finder sted i uge 26 og frem til midten af uge 27 (d. 23. Juni - den 3. Juli 2014) tidspunkt og sted efter nærmere aftale med dig.

Der er tale om én enkelt mødegang i ca. en time ved besvarelse af spørgsmål.
Derudover kan der evt. være behov for at få uddybet nogle enkelte spørgsmål.
Formål med undersøgelsen uddybes efterfølgende ved behov herfor.

Du bedes sende din mail til finefisker@gmail.com

Med venlig hilsen Josefine T. Fisker (Psykomotorisk terapeut studerende 4 årgang).
Log in eller Registrér for at kommentere.