Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nerve eller muskel hopper inde i fod, efter forstuvning

Redigeret 14 juni, 2014, 10:23 i Spørg Netdoktors brugere
Hej derude.

Så jeg forstuvede min fod for ca. 2 uger siden, men er blevet i stand til at gå på den igen sådan nogenlunde. Men for ca. 1 uge siden, begyndte jeg kan kunne mærke et eller andet der hoppede/poppede inde i min fod, hver gang jeg træder ned på den. Det sidder sådan ca. lige over tæerne oppe på fladen af foden (vristen). Jeg har tænkt at der må være et eller andet der ikke sidder som det skal derinde? Til tider kan det gøre ondt når den gør det, men for det meste kan jeg kun mærke at der er noget der hopper derinde, dog uden smerter - Men stadig ubehagelig selvfølgelig.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved det, jeg er ikke den type der elsker at tage til lægen og få det tjekket, så jeg plejer som regl bare at lade det gå i sig selv, selvom jeg godt nok var på skadestuen, da jeg forstuvede foden for at få tjekket om den uheldigvis kunne være brækket, fordi jeg SLET IKKE kunne gå på det tidspunkt.

Er der evt. nogle der har prøvet denne ting ved en forstuvning eller anden skade? Så vil jeg meget gerne høre fra jer, eller hvad i mener det er og hvad jeg skal gøre ved det.

Ha' en god dag/morgen/aften - hvad end det nu er for dig!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du er begyndt at bruge musklerne i din fod igen, derfor kan nervesignalerne godt være overaktive i en periode. Det sker for mig hver gang jeg starter op med træning af en muskelgruppe, og det varer typisk 1-2 uger.
Log in eller Registrér for at kommentere.