Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerter i hoved/kraniet

Redigeret 11 juni, 2014, 18:46 i Åben debat om smerter
Jeg var ude og svømme med mine venner da vi skulle prøve og se hvor langt vi kunne nå at svømme under vandet. Alex og jeg svømmere under vandet altså holdte vejret. Jeg pressede mig selv for at se hvor langt jeg kunne svømme under vandet. Da jeg kom op til overfladen fik jeg en utrolig hovedpine som jeg ikke har prøvet før. (Smerte fra en skala fra 1 til 10) på min venstre og højre side af panden føltes det som en let hoved pine på en 3 men bagved var den helt oppe på 8-9. Var meget svimmel og havde minimale problemer med balancen. Og det føltes som om nogen havde taget en planke og slået mig hårdt i baghoved. Nu får jeg smerter i hovedet eller kraniet når jeg laver hver form for at presse mig. Har oplevet let hovedpine når jeg: dyrker sport, under samleje og når jeg er på toilet. Har hørt/læst forskellige steder at det er fordi man laver et tryk i hoved og det forårsager hovedpinen, "de" siger at det går væk efter ca. 3 ugers tid.
Jeg er ikke bange for at noget er galt men vil blot vide hvad der sker i mit hoved.
Kærlig og venlig hilsen J.
Log in eller Registrér for at kommentere.