Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hun har mistet lysten til mig!

Redigeret 9 juni, 2014, 06:38 i Samliv
Hej ND.dk

Min kæreste og jeg på hhv. 16 og 19 år, har været sammen i 6 måneder nu, og jeg elsker hende overalt på jorden - og vil aldrig miste hende. Vores forhold kører lidt op og ned lige for tiden, bla. grundet jalousi, men også at jeg føler hun er ved at glide fra mig og at hun har mistet sine følelser for mig.

Hun vil ikke ligge og putte mere, det er ikke de samme lange våde og intime kys, hun nærmest frastøder min berøring - og ja, så har vi heller ikke været intime i 2 uger - og ugen før, var vi kun intime éen gang på en uge. Det er ikke normalt for vores forhold, normalt kunne vi sagtens gøre det 3 dage i træk, eller ihvertfald mere end én gang i ugen.

Det er slet ikke fordi vi ikke har haft muligheden. Vi har begge to ikke noget at stå op til lige i øjeblikket, så vi ligger tit om aftenen og ser film på min computer til langt ud på natten, og når vi så slukker, vender hun sig om med ryggen til mig og er pludselig træt, har ondt i maven, har ondt i hovedet, eller har, sjovt nok, altid en eller anden undskylding for hvorfor vi ikke kan knalde. Normalt, er vi helt vilde efter at knalde når vi kommer fulde hjem efter en tur i byen, men de sidste par gange har hun faktisk bare været mere interesseret i at se en film, end at hygge.

Det kører mig ned psykisk, hvilket også gør at jeg har nemt til at blive irriteret og snerre af hende, og vi er sågar kommet op og skændes pga. dette.

Jeg har prøvet at snakke med hende om det flere gange, men det er somom det er et bandlyst emne og hver gang jeg nævner det, bliver hun irriteret og begynder på sin formular om at hun bare slet, slet ikke har lyst til det, hvis jeg hele tiden nævner det. Jeg har prøvet på alle mulige måder, at komme ind til hende, og jeg føler ikke hun er ærlig over for mig hvad grunden egentligt er til, at hun ikke har lyst.

Hun har nævnt et par gange, at det er fordi vi måske har været for meget sammen på det seneste, og at hun måske ikke kommer til at "savne mig" på samme måde - at det bliver for meget for hende hele tiden at være sammen med mig. Men igen forstår jeg ikke - de første par måneder af vores forhold var vi sammen konstant, og der havde hun slet ikke noget problem med det. Der havde hun massere af lyst, og hun kunne nærmest ikke holde sig fra mig.

Jeg er heller ikke selv en person der har super meget lyst, men jeg vil ihvertfald mene, at det er normalt i et forhold at man gør det 1-2 gange i ugen - mindst. Jeg er dog en meget sårbar person, da jeg har mistet min far for et par år siden, så jeg derfor har brug for meget opmærsomhed og kærlighed, og jeg føler at jeg har brug for sex, at jeg har brug for at være intim med hende, så jeg ved at hun elsker mig og at hun stadig har følelser for mig.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg har prøvet alting. At tage afstand til hende, så vi ikke var meget sammen, at fortælle hende hvor meget det egentligt betyder for mig, men det eneste vi får ud af det er et skænderi eller et latterligt svar fra hende, som at det bare giver hende mindre lyst at jeg snakker om det.

Jeg ved ikke om dette er alt for indviklet, men jeg håber du/I kan læse det, og kan komme med nogle råd.

Hilsen,
den ulykkelige

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej med dig.
    Nu er i to meget unge, i har tiden for jer.
    Du skriver selv, at du ikke er en person der selv har meget lyst, men at det normale er vel"??????
    Det betyder i min verden, at du gør noget, som egentlig ikke er i harmoni med dig selv.
    Det kan hun mærke.
    Derudover skriver du, at i ikke rigtig har noget i skal. Det bliver lidt træls i længden og sex kan ikke erstatte indhold i hverdagen.
    Du skriver også, at i havde meget sex i begyndelsen, når i var fulde. Det er ikke noget der fremmer kærligheden eller ømheden mellem to personer. Det skaber lede hos kvinden.
    Du skriver også, at du er sårbar, fordi du har mistet din far, at du derfor har brug for megen opmærksomhed, at du derfor har brug for sex.
    Hm. Din kæreste kan ikke opfylde dette krav eller ønske. Du bruger hende som en erstatning for noget du mangler hos/i dig selv.
    Sex kan muligvis for dig, en kort stund, gøre at du føler dig godt tilpas. Men det gør din kæreste ikke. Derudover er hun meget ung, hun har måske indset, at dette går ikke i længden. Det er ikke rart for hende.
    Jeg tror du skal bearbejde tabet af din far. Eller ihvertfald finde ud af, hvorfor du bruger det på den måde du gør.
    Sex kan ikke erstatte sorg, eller hvad det er for følelser du har omkring tabet af din far.
    Din kæreste er ikke og skal ikke være hverken din far eller mor, altså en omsorgsperson. Hvis du ønsker det, eller har brug for det, så er det klart hun mister interessen for dig.
Log in eller Registrér for at kommentere.