Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

svien og irritation i underlivet

Redigeret 4 juni, 2014, 01:21 i Kvindelige sexproblemer
hej alle sammen.

jeg har over en længere periode haft en kløen i underlivet, både ved skeden og endetarmen. er på p-piller og har været det i halvandet år, men problemerne er først begyndt efter jeg har været sammen med min nuværende kæreste i et stykke tid. det startede med at jeg hele tiden fik en fornemmelse af at skulle tisse i mens vi lavede noget. det blev værre og værre, men så begyndte jeg ikke at være "klar" på at få den ind. har førhen ikke skulle bruge nogen hjælp med at få den ind. så kom der pludselig en kløen ved skeden og den har nu bredt sig til området ved klitten og endetarmsåbningen. først forsvandt det hurtigt, men nu kan jeg ikke få det til at stoppe igen. bruger intimsæbe og andre intimberegnede produkter dernede og er blevet testet for både svarm og andre kønssygdomme imens jeg har været sammen med min nuværende kæreste og der har ikke været noget. har her det sidste stykke tid haft lidt ømhed i maven og lidt oppustethed. har lige oplevet noget jeg ikker er sikker på om er brunligt udflåd eller brunlig pletblødning. kan det have noget med de andre ting at gøre?
har haft en del at se til de sidste måneder, pga skoleafslutning. har også sprunget de sidste to pauser over med henhold til p-pillerne, og har været sløset med at tage pillerne til en bestemt tid. der kan sagtens gå 5-6 timer mere end der skulle før jeg tager dem, men har læst på indlægningssedlen at så længe jeg tager dem inden 12 timer efter burde jeg stadig være sikker. kan der være mulighed for en graviditet?
i så fald, hvad gør jeg så hvis jeg gerne vil have en abort eller finde ud af hvor længe jeg har været gravid?
ved godt der er en masse informationer men føler bare det hele kommer oven i hinanden.

store forhåbninger

hilsen kirstine95

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg syntes du burde gå til læge og blive undersøgt. Ingen kan på en debat vide, hvad der giver kløen, som kan have forskellige årsager.

    Graviditet giver ikke den kløe, men om du er gravid, det kan ingen her desværre give dig svar på. Det kan aldrig blive andet et gæt og det er ikke noget værd.
Log in eller Registrér for at kommentere.