Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad er der nu i vejen

Redigeret 2 juni, 2014, 15:54 i Åben debat om overvægt
Hej folkens, jeg var overvægtig Før. .så jeg tabte mig men jeg har stadig meget til nå mit gal vægt.. min bmi er 23 og vil gerne have min bmi på 20.. Og jeg er faktisk til på mangler de sidste 5 - 6kg men ved ikke hvad der er i vejen nu... jeg spiser sund og dyrker motion og overspiser ikke længere..Hvad skal jeg gøre ? Dyrke ekstra motion, spise mindre? Hjælp mig.. jeg spiser mine grønsager, frugter får mine også mine proteiner og fibre.. måske ikke meget fibre.. er det måske derfor?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er - så vidt jeg kan se - en udrensningskur, dvs. den er givet både vanddrivende og afførende, hvorfor du skal være lidt varsom med den, da den jo også skyller alle de gode mineraler ud, så rådet om at du kun skal drikke, som der står på pakningen, bør du følge.

    Iflg. sagens natur vil man tabe sig ved at tage en sådan udrensningskur, men det er jo nok primært væske, hvorfor de kilo lynhurtigt kommer på igen.

    Men - dermed er ikke sagt at det ikke er godt for kroppen at tage en sådan udrensningskur; jeg vil endda mene, at det er både sundt og godt at gøre noget sådant en sjælden gang - måske en gang i kvartalet, men ikke oftere - dog er det ikke en slankekur, hvor man bare drikker løs af den, for det kan givet gøre stor skade på vitale dele af kroppen at gøre det.
  • Indstillinger
    Ja, hvis det er det, der står på pakningen/ vejledningen.
Log in eller Registrér for at kommentere.