Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ang- En graviditetest? Hvorfor er der en blå prik?

Redigeret 2 juni, 2014, 08:49 i Åben debat for kvinder
Hej jeg har et spørgsmål.
Er lidt forvirret har taget en graviditettest og der er self de 2 rubrikker T og C.

Den viser den er negativ hvilket den os skal være.

Men så der sådan en lille rund cirkel ved siden af T. rubrikken hvor der kommer en blå farve?

Hvad er det? Er det fordi man har taget testen i brug og den skal vise den
lille blå farve? bliver jo helt nervøs. jeg aner ikke hvad det er og om det noget der skal komme lige meget hvilket resultat? håber nogle kan hjælpe bliver jo helt bange...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg foreslår, du kontakter producenten af denne test - firmanavnet står på pakningen.

    Det er simpelt hen for dårligt, at der ikke medfølger en ordentlig information med sådanne midler - det SKAL faktisk fremgå tydeligt af en indlægsseddel, hvordan de virker og hvordan man skal læse resultatet.

    Hvis et sådant firma får tilstrækkeligt med klager over deres informationsniveau, er der håb om, at man fremover vil informere mere tydeligt.

    Og - når du nu har kontakt med firmaet, så kan du også der få svar på dit spørgsmål. Det kan nok være lidt svært at svare dig her, da der jo findes mange forskellige firmaer på markedet, der sælger hver deres type og du har jo ikke nævnt hvilket mærke, du har brugt.
  • Indstillinger
    Ja for tænkte lidt hvad betyder det dog? For så tog jeg en ny og der kom det blå ikke frem. Det ku være man skulle skrive til dem.
    Men inden den anden blev taget i brug kikkede jeg i det hul ,man ku godt ane der var en blå farve bagved. Men den kom slet ikke frem i den anden test.
    Så du har helt ret det burde stå i brugsanvisningen om det har en betydning eller ikke.
Log in eller Registrér for at kommentere.