Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg har været min kæreste utro

Redigeret 31 maj, 2014, 03:54 i Åben debat for kvinder
Jeg har været min kæreste utro i 2009.

”Vennen” besøgte mig, lidt over midten af marts måned, omkring 21.03.09 hvor vi dyrkede ”sex”.
Vi elskede, mens vi ikke har tøjet på os. Hans penishoved rørte min skede åbning, men var ikke ind i mig, da jeg ikke ville have det.
Det er muligt at, han kunne have efterladt noget sperm i min skedeåbning. Hvorefter han kom, oven på min mave. Det var den første og sidste ”samleje” med ham, idet jeg stoppede med at se til ham efter den dag. Der var jeg rigtig fortrudt, hvad jeg gjorde og kunne indse at, jeg virkelig elsker min kæreste højere end anden.
Efter ca.14 dage senere, d. 04/04/09 fik jeg min almindelig menstruation.
05/05/09 fik jeg en positiv graviditetstest. Hvor jeg fik termin d.08/01/10 ifølge min sidste menstruations første dag.
16/07/09 CT-scanningen, hvor fosteret passede til terminen.
12/08/09 3D scanning, med passede datoer.
3 dage over terminsdato, 11/01/10 fødte jeg en lille pige på 51 cm.

Kunne det lade sig gøre at, jeg kunne været blevet gravid med ham ”vennen”?

Hvis befrugtningen kunne være den dag, hvor han besøgte mig, var terminen d. 12.12/09.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Så vidt jeg er orienteret, så regner disse beregninger med scanninger osv ikke en hel måned forkert, så "vennen" er ikke far til dit barn. Oven i købet havde du en normal menstruation efterfølgende.

    Du får kun lavet ulykke og dårlige ting ved at komme frem med din bondeanger nu. Gem det bagest i din samvittighed, men hold det for dig selv. Jeg synes du skal klare det, du har lavet den gang med din samvittighed alene - og så se at komme videre.
Log in eller Registrér for at kommentere.