Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Gener ved skeløje (21 år)

Redigeret 19 maj, 2014, 13:10 i Åben debat om øjne
Hej, jeg er en 21 mand, der har skelet siden jeg bar barn. Har både haft klap for øjet, og har gået med briller en del år, men stoppede da jeg var omkring 14 år. Min skelen har altid rigtig givet mig problemer, men her i de seneste par måneder, har jeg haft stor ubehag i mit højre øje. Min skelen er på begge øjne, dvs. at mit skelende øje skifter, alt efter i hvileken retning jeg ser. Mine gener er til stede det meste af dagen, men er værst om morgenen. Det er lidt svært at forklare, men det føles som mit højre øje presser indad (jeg er indad skelende), og jeg skal presse mig selv, mere end tidligere til at holde fokus. Ud over dette, har jeg også oplevet hovedpine og smerte i nakke. Det er meget underlig følelse at gå med og det har generet mig i omrking 4-5 måneder nu. Jeg har aldring haft disse gener med mit skelenfør , men de optræder af en eller grund nu. Jeg har overvejet at få foretaget en skeløje-operation, og har endda været til en øjenlæge, som dog ikke var til særlig stor hjælp. Nu er jeg bare i tvivl om hvad mit næste træk burde være, da jeg ikke kan se mig selv leve med disse gener.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.