Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad er disse symptomer?

Redigeret 12 maj, 2014, 15:34 i Spørg Netdoktors brugere
Hej tøser(og drenge).
Jeg håber lidt en af jer evt. kan hjælpe mig.. Jeg har haft det meget mærkeligt på det sidste, først tænkte jeg måske er jeg ved at få lungebetændelse da min tætte veninde(jeg ser hver dag) havde det og måske havde smittet mig, ja jeg har været småforkølet og pt lidt ondt i halsen når jeg hoster og synker. MEN jeg har så også haft kvalme, men en mærkelig kvalme, det skal siges jeg er ikke typen der kan kaste op(har brækket mig en gang de sidste ti år og der var jeg så fuld at jeg er glad for jeg ikke husker det), og jeg får aldrig den der rigtige opkast fornemmels, det var så slemt idag at da jeg gik forbi slagtern i føtex idag følte jeg virkelig jeg skulle til at kaste op. Min mave gør også lidt ondt, nogle gange får jeg sådan nogle "jag" i den nederste del af maven, ikke direkte smerte, bare en mærkelig følelse.. Sidst jeg havde ubeskyttet sex(ja det var dumt) er dog kun 3 uger siden og jeg har taget en test for.. 4-5 dage siden som var negativ.
Jeg sidder her og bekymre mig lidt, kan det være klamydia, kan det være en virus i maven, eller lignende? Ja jeg har tænkt mig at ringe til min læge første ting imorgen, men vil da gerne have nogle præg af hvad jeg evt. skal bede lægen at tjekke efter..
Please hjælp mig, det ville betyde meget!

Knus fra en forvirret Marie :(
Log in eller Registrér for at kommentere.