Hjem Tænder og mund Åben debat om tænder og mund

Gul væske ud fra tandkødet, hvor visdomstanden gemmer sig

Jeg bemærkede tidligt i morges, at min kæbe føles anderledes i højre side. Derefter her for nogle timer siden kl 23, kan jeg føle der en visdomstand under det hævede tandkød. Derefter trykker jeg lidt på tandkødet og det føles som om, at der en form for væskeophobning eller betændelse. Så kan jeg selvfølgelig ikke holde nallerne væk. Så jeg tager en rense dims som fjerner snavs mellem tænder og har en tynd metal tråd i midten. Den tager jeg og bruger metal tråden til at prikke hul. Jeg prikker ikke hul, men trykker nederst bag den sidste tand og så sprang der gud (sikkert betændt væske) ud. Det lå under tandkødet og drillede. Jeg prøvede igen og rigtigt nok, så flød der lidt mere betændelse ud. Virkelig ulækkert. Så jeg fortsætter processen til jeg ikke kan få andet end blod ud. PS, jeg kunne med tråden mærke visdomstanden, men den har masser af tid endnu, før den kommer frem. Så kan nogle af eller bekræfte om det er betændt væske? og hvad jeg gøre? Vil det komme igen? Håber nogen kan og vil hjælpe mig.

Zeshan

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.