Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

mærkelig afføring og udflåd fra penis.

Redigeret 6 maj, 2014, 05:13 i Mænds sygdomme
Hej

jeg er en mand på 26, der går haft et problem i halv andet år nu snart med mine nedre regioner, altså tarmene og urinvejene..

vedrørende tarmene, så har jeg en grumset afføring af forskellige konsistens, nogle gange er det diarre agtigt og andre gange knoldet, og farverne af blanding a mørk og lys grønlig/brunlig.. Men stadig meget grumset.. Og mange gange føler jeg at jeg ikke kan komme af med afføringen, og føler mig tung hele tiden. Har ligeledes frisk blod med ved afføringen, altså på toiletpapiret efterfølgende, og nogle gange så slemt at det drypper ned i kummen.

vedrørende urinvejene har jeg udflåd (klar slimet væske) fra penis rigtig tit, og føler mig anspændt der hernede hele tide, som jeg ikke slapper af.. Og til tider får jeg ondt i penis hovedet uden videre. Dette bekymrer mig meget, jeg har får foretager en kikkertundersøgelse af blæren som ikke har vist noget. Jeg fik yderligere efter en ferie i asien kløen og vorter på min penis og tesktikler, som lægen uden nærmere undersøgelse gav mig brentacort og til sårene fra vortene fik jeg eryticin i 14 dage. Idag har jeg stadig den samme fornemmelse med udflå og anspændthed, og har fra en anden læge modtager metronidazol som skal tages i 12 dage.. Et dumt spørgsmål men er metronidazol ikke til kvinder.? Og er der andre der har oplevet lignende.?

og hvad kan alle de beskrevet til skyldes.? Håber i kan hjælp en bekymret mand, der tænker på det ting som kræft osv..
Log in eller Registrér for at kommentere.