Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

15 år og får konstateret Colitis Crohns.

Jeg var på hospitalet i dag og fik konstateret Colitis Crohn. Jeg er kun lige blevet 15 og jeg er virkelig bange for hvad der skal ske med mig. Det ville betyde meget hvis der var andre der havde lyst til at dele deres op- og nedture med mig så jeg ikke gik rundt og var så forvirret. Tak på forhånd.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg synes, du skal læse om din sygdom på denne hjemmeside, som jeg sætter ind her:

    http://www.ccf.dk/information/colitis-ulcerosa


    Vores venners barnebarn på 14 år har også denne sygdom, men hun har fået virkelig god information fra sygehuset, og har det faktisk ret godt i dag, hun og hendes mor har lært meget om hvordan hun skal leve, spise og hendes medicin er nu reguleret fint.

    Ja det er ikke nogen rar besked at få, men fortvivl ikke, lægerne er blevet meget dygtige, men selvfølgelig er det en livslang diagnose.

    Hilsen Sofie
  • Indstillinger
    Hej Sofie.

    Tak for linket jeg har helt sikkert tænk mig at læse alt hvad jeg kan finde på nettet. Jeg skal også ned på hospitalet igen i dag så jeg kan få snakket det igennem med lægerne og jeg skal have startet min medicinering da jeg skal konfirmeres om 12 dage og har en studietur til Berlin om 40 dage og gerne skulle have en god tur uden mavesmerter.
  • Indstillinger
    Hej igen

    Jeg ønsker dig alt godt, tillykke med din snarlige konfirmation og rigtig god studietur:-)

    Varme tanker Sofie
  • Indstillinger
    Tusinde mange tak Sofie. :)
Log in eller Registrér for at kommentere.