Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Totalt paranoid overfor graviditet

Redigeret 5 maj, 2014, 15:42 i Åben debat om sex
Hej jeg er en fyr på 22, der næsten er så bange for at dyrke sex at jeg næsten fraholder det.

Jeg passer altid utrolig meget på, men ville lige høre en gang for alle hvad I tænker.

Når jeg sidder en aften med en pige bliver mine underbukser helt våde/fugtige indeni af præsæd, når vi ligger og kysser og hygger.

Forleden fik jeg et handjob mens jeg selv gav en pige finger. Der skete ikke mere, altså vi havde ikke rigtig sex og jeg kom ikke af handjobbet.

Efter pigen var gået blev jeg totalt paranoid og ville høre om hun nu var kommet til at røre ved sig selv efter hun havde rørt ved min tissemand - det havde hun ikke sagde hun. Men jeg bliver stadig ved med at være nervøs. Hvad nu hvis da hun skulle tisse bagefter har fået slæbt lidt præsæd med inde fra sengen af og det er kommet på det toiletpapir hun skulle bruge til at tøre sig med??

Hvad desuden hvis vi nu skulle have haft sex. Hvordan kan man så undgå at der ikke kommer præsæd rundt på lagnerne og dynerne, som hun ligger sig oveni, samt at kondomet ikke bliver ramt på nogen som helst måde?!?

Please hjælp den paranoide!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvad jeg tænker er:
    Jeg tror bestemt ikke du har nogen grund til at være nervøs. Overhovedet ikke.
  • Indstillinger
    Okay, tak. Ville også næsten mene at vi havde taget alle forholdsregler.

    Men hvad tænker du/I generelt om mine bekymringer? Jeg bliver ALTID meget bange efter sex.

    Kunne det være kommet præsæd rundt i dynerne, uden på kondomet, på hendes fingre, mine egne finger osv.?

    Altså synes det er svært at undgå fuldstændig. Spørgsmålet er om det er fint nok hvis jeg bare tørre mine fingre af i lagnet og så giver hende finger eller inden jeg sætter mit kondom på?

    Men igen i og med mine underbukser kan være fugtige flere steder, kan det vel også være kommet noget op på roden, maven som så senere kan overføres til fingerne eller lignende.

    Jeg er så træt af at være så bekymret og det gælder desværre alle steder i mit liv - jeg lider også af sygdomsangst og dødsangst!
Log in eller Registrér for at kommentere.