Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Myose

Jeg har en myose ved venstre skulderblad der ikke forsvinder - Nogle der har prøvet det? Skal jeg være nervøs? Går nemlig og har mange smerter rundt omkring i kroppen, pt. mest i ryg og lænd og frygter noget alvorligt som knoglekræft.
Nogle der kan være søde og svare?

Med venlig hilsen
Mig :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ork dog, jeg har haft smerter i musklerne i mange år. Jeg får en god gang massage en gang imellem. Det hjælper. Ikke hos en fysioterapeut, men en massør, som er dygtig.

    Du gør måske en bestemt bevægelse, som får muskelsmerten til at blive. Bare det at sidde for meget ved computeren kan give smerter.
    Jeg tror nogle mennesker lettere får muskelsmerter end andre. Faktisk tror jeg der kan spille noget arvelighed ind i det. Mine forældre havde også muskelsmerter og mine børn har det også.
    Egentlig tror jeg masser af mennesker har ondt et eller andet sted. Noget arbejde med bestemte bevægelser kan give smerter, som den forbistrede computer.

    På grund af mit ene ben er en anelse længere end det andet, så opstår der en lille skævhed. Det kan gøre ondt i lænden.

    Stil dig foran et spejl og se efter om dine hofter sidder lige højt. Der skal ikke meget skævhed til før det giver smerter. Jeg kan ikke lade være med at kigge på mennesker og jeg har observeret mange er en smule skæve.
Log in eller Registrér for at kommentere.