Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Vejrtrækning når jeg sover.

Hej! I 3 dage har jeg haft svært ved at trække vejeret når jeg går i seng. Når jeg ligger mig i min seng, og falder i søvn går der 1mins tid, og så vågner jeg fordi jeg ikke trækker vejeret, det gør jeg ca. 10gange så holder jeg mig vågen til en 2 - 3 stykker om natten og så sover jeg. Jeg ryger ikke eller noget noget jeg kan gøre.
Tak på forhånd.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej. Jeg har haft samme problem som dig. Mine vejrtrækningsproblemer opstod, da jeg for første gang prøvede at ryge hash, for ca. 7 år siden. Væmmeligt i en alder af 15, og tro at man skal dø, men ikke vil/kan sige det til ens forældre.

    Jeg har gjordt mig den observation, at for hver gang jeg ryger hash, så kommer vejrtrækningsproblemerne også selvom jeg er vågen(i den periode jeg er påvirket af stoffet). Jeg har altid givet hashen skylden, men er begyndt at tro at det har noget med mit blodsukker at gøre. Jeg har nemlig også gjordt mig denne observation, at hvis jeg drikker noget sukkerholdigt inden sengetid, så har jeg ingen problemer.

    Mine vejrtrækningsproblemer kommer som regel i perioder, hvilket der virker besynderligt. I starten med vejrtrækningsproblemerne, var det hver dag, i en periode med 2 måneder, med ca. 20 gentagelser (20 X vejtrækning, hvor man vågner op og hiver efter vejret). Så gik der en uge, hvor der ingen problemer var, og så startede det ellers forfra. I dag er det ca. 1 uge med vejrtrækningsproblemer, med 3 gentagelser, og 3 dage uden vejrtrækningsproblemer

    Glæder mig til at høre mere til din debat, da jeg selv er ivrig efter at høre hvad det kan være. I mens kan du jo prøve at se om min observation med sukkerholdig drik også virker for dig, da jeg tror at det har noget med blodsukkeret at gøre.

    PS, glæder mig til at høre hvad der kan hjælpe både dig og mig, såfremt andre der har samme problemer

    OBS: Prøv mit råd, ang. blodsukker
Log in eller Registrér for at kommentere.