Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

krummerik

37ernst3737ernst37
Redigeret 28 april, 2014, 14:30 i Mandlige sexproblemer
er der nogen herinde der har en krummerik eller har haft det , har i nogle problemer ved sex min er kun lidt krum endnu men frygter det bliver være , det skal lige bemærkes at jeg har et stort brok ,men det har vist ingen betydning da jeg stopper det op på plads inden sex vil gerne høre om der er nogen der ved noget om det

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg foreslår du prøver at Google Peyronie's sygdom - som er navnet på en sygdom, der giver krummerik. Der kan du læse om det, og måske finde ud af, om det kan være den sygdom, og så foreslår jeg, du går til læge, der kan henvise dig til speciallæge - og der kan der laves en grundigere undersøgelse.

    Så længe du kan gennemføre samleje behøver det ikke være et problem - kræver måske lidt "kreativitet" mht samlejestillinger, men behøver ikke være et problem, ej heller for partneren, da du vil kunne stimulere på en anderledes måde, som slet ikke behøver være dårlig.

    Min mand havde det for nogle år siden, og hans blev så voldsom, at den måtte opereres, og nej - det var da ikke sjovt for ham, men efterfølgende har der ikke været problemer.

    En bruger her på nd - familiefar - vil med stor sandsynlighed komme ind her i debatten og foreslå dig et strækapparat. Og det er naturligvis et valg, men hvis du HAR denne sygdom bør du først og fremmest gå til læge, og aldrig - aldrig - selv gå i gang med at kokkerere med et apparat uden en forudgående lægeundersøgelse.

    Men - det er muligt at du i samråd med lægen kan få glæde at et sådant apparat. Det er dog af afgørende betydning, at det netop ER i samråd med lægen.
  • Indstillinger
    Hej Ernst. Søg på krummerik.dk. De anbefaler en extender.
Log in eller Registrér for at kommentere.