brok
er der nogen der har erfaring med brug af brokbind ,jeg spørger fordi jeg er en mand på 33 år , som er opereret 3 gange inden for 14 måneder kun med det resultat at det kun holder cirka 2 måneder , og det bliver større for hver gang ,har været på nettet og kikket på brokbind som koster cirka 1500 kroner , det skal lige bemærkes at brokket let kan trykkes op på plads når jeg ligger ned , men er på størrelse med en stor knyttet hånd når vi når hen sidst på dagen det gør heller ikke ondt i det det mest ireterende er når jeg skal af med vandet når det er størst da det går så langt ud at det dækker det meste af penis ,så mit spørgsmål er om der er nogen der har erfaring med brokbind på forhånd tak
Kommentarer
Du skal da helt klart ikke selv søge og lede efter det brokbind, som måske - måske ikke - vil være godt for dig.
Nej - du skal gå til din læge - eller hvem der nu har ansvaret for dine operationer - og der skal du bede om en grundig vejledning i, hvad der vil være det bedste at bruge for lige netop dig og lige netop din situation. Du skal måske også bede om forklaring på, hvad det skyldes, at disse operationer ikke er lykkedes.
Det er muligt, du ikke bare kan få sådan noget udleveret - at sparekniven også har været der - så det er mod egenbetaling, men du kan altså godt tillade dig at forlange at få at vide, hvad det så er, du skal købe - og du kan også tillade dig at forlange grundig vejledning i, hvordan du skal bruge det.
Her på netdoktor kan Per, Poul og Hans måske fortælle, hvad der har hjulpet dem, men det betyder ikke, at det så er det rette for dig.
Så - sørg for grundig og professionel vejledning først - og ja, det skal man måske selv forlange, men det kan man altså også godt tillade sig.