Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

selvfed

Hugo200Hugo200
Redigeret 26 april, 2014, 04:09 i Åben debat for mænd
Hvorfor har jeg et problem med selv-fede og selvcentreret piger som jeg mener udgør en stor del af befolkningen?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Hugo

    Helt ærligt, det må du vel bedst selv vide! Men et godt bud er, at selvcentrerede personer som regel er ret uudholdelige.

    Men på den anden side, så husker jeg jo, hvordan det var før i tiden: Flertallet af mændene troede, at de var verdens centrum, og at alting i verden skulle dreje sig om dem. Og nogle af de mænd kunne faktisk være så charmerende, at vi kvinder faldt for dem!

    Vi vidste simpelthen ikke bedre. Og de første år med sådan en selvcentreret mand var da også ret spændende. Men da der kom et barn i forholdet, blev det for vanskeligt at skulle tage sig af to børn, dvs. både spædbarn og ægtemand!

    Den type mænd findes selvfølgelig stadigvæk, men jeg forsøger at undgå dem.

    Der er nu noget galt med din mængdeangivelse. Du skriver, at en stor del af befolkningen er selvcentrerede piger. Nu ved jeg godt, at overdrivelse fremmer forståelsen, men alligevel…

    Ca. halvdelen af befolkningen er kvinder. Og ud af den halvdel kan kun en brøkdel betegnes som piger, eftersom ordet ”pige” bruges om en kvinde, der endnu ikke er voksen. Så derfor kan det ikke være så mange, som du skriver.

    Jeg håber, at du trods alt finder en løsning på problemet

    Mange hilsner

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    Ja før i tiden var det mænd der styrede dagsordenen, så vi oplever nok et magtskifte på nogle områder, og vi mænd stiller mindre og mindre krav til en partner, og kvinder kan være meget usunde, men ikke omvendt.

    Tak for dit svar :)
Log in eller Registrér for at kommentere.