Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp... Gravid?

Redigeret 25 april, 2014, 15:18 i Snart gravid
Hej

Jeg har en cyklus på 28 dage. Sidste mens. var den 28 marts og den 13 april ( tæt på min æggeløsning) begyndte det med noget lyserødt og brun pletblødning, som noget chokolade farve-agtig brunt, dag 2 noget rødt almindeligt mens-agtig og tredije dag igen noget brunt og dag 4 igen noget brunt pletblødning.
( undskyld for detaljerne ) men det skal lige siges at j plejer at have migræne, ondt i lænden og bare krampe-agtig mens smerter for hvergang, og denne gang var der intet.
Min rigtige mens skulle jeg have den 21 april og op til den dato har jeg dagen før haft migræne stærk hovedpine og og det er så over nu, men meget ondt i lænden og oppustet og de sidste to dage har jeg haft underlig niven- jag i venstre side af underlivet og haft stikken i mine bryst, mest ve. ( intet galt med hjertet )

En tilføjelse til den sidste mdr's tid.. Jeg har konstant haft kvalme, men også øget sultfornemmelse.

Har haft taget graviditets urin test som har vist negativt. Skal ha taget en blodprøve imorgen og er bare så nervøs da jeg måske inderst inde ved at det bliver negativt, men ønsker også at få en positiv svar da vi har prøvet i et år nu ( brugt ingen prævention) Jeg prøver at lade vær med at tænke over det, men i ved jo hvorn det er.

Jeg har ingen børn, og er 34 og aner intet om hvordan det føles eller skal føles. Håber i vil smide jeres tanker herinde, så jeg kan få lidt ro- ellers må jeg bare vente til imorgen aften hvor jeg skal have taget en bp.

Har også hørt at man sagtens kan få negativ urin test og positiv bp af HCG mængde. Uanset hvad så håber jeg bare at jeg er rask og ikke er alvorlig syg siden jeg for første gang i mit mens. Alder har oplevet det sådan som ovennævnte.

Hvad tror du/i.. ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Tog til lægen, og g-test var negativ. Har fået taget blodprøve og venter spændt .. Har nogen af jer været hos lægen hvor der var negativ graviditets test for urin og positiv bp- svar??

    PS: er 6 dage over tid, og har stik- fornemmelse i ve. Nederst i underlivet ... Det kommer pludselig og det forsvinder ligeså hurtig igen.. Hmm..
  • Indstillinger
    Det du beskriver kan være tegn på at din menstraution er på vej. Jeg oplever det også hvis jeg går over tiden, jeg får symptomer der hvor min mens skulle komme indtil den kommer, der kan gå op til en uge. Men du kan også være gravid, du danner måske ikke så meget graviditetshormon, nogle kan først teste positiv 1-2 uger efter udenblivende mens.
Log in eller Registrér for at kommentere.