Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skole projekt! Kroppens udvikling i fremtiden.

Tror du mennesker bliver mere overvægtige, får større muskler eller bliver undervægtige?

Tror du mennesker bliver mere doven pga. computer, og så bliver man måske mere overvægtig?

Tror du at man går mere op i motion i fremtiden?

Tror du menneskernes udseende ændrer sig?

Tror du der er nogle ting vi ikke kan i fremtiden som man kan nu?

Tror du at mennesker får andre øjenfarver?

Hvis kroppen skulle udvikle sig i fremtiden hvad tror du så det ville være på kroppen?

Tror du at man i fremtiden får lavet et produkt, som kan få kroppen til at se yngre ud?

Kommentarer

  • Indstillinger
    At få en opgave i skolen, og så bare kopiere den og lægge den ud på diverse medier i håb om at andre lige løser en - udvikler man sig i hvert fald IKKE af.

    Hvis du i stedet lavede et godt og grundigt forarbejde, så kunne det være en god udvikling, at der blev stillet nogle relevante spørgsmål f.eks. her, der kunne underbygge/udbygge dine undersøgelser.

    Måske du skulle fortælle hvorfor du stiller disse spørgsmål - hvad dine egne undersøgelser viser osv....

    Så er jeg da helt sikker på, at der nok skal være nogen, der synes det kunne være spændende at give input til.
  • Indstillinger
    Jeg bruger spørgsmålene til en problemstilling i dansk, min lærere har sagt vi skullespørge hvor vi ville. Det er ikke fordi jeg kopiere det i skriver, men bruger det som et hjælpemiddel
Log in eller Registrér for at kommentere.