Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hviner i ørene ved bevægelse. Er jeg den eneste

Hjælp kan intet finde om dette. Når jeg drejer hovedet eller lægger hovedet til siden eller trykker på venstre kinden kommer der en forfærdelig høj tone ud i mit venstre øre. Jeg er undersøgt af 3 ørelæger intet galt med ørene MEN DER ER NOGET GALT det kan ikke være normalt . Jeg ved ikke hvor jeg skal henvende mig nu læger osv siger tinnitus men NEJ DET ER VÆRST NÅR HOVEDET DREJES der stråler en høj lyd ud i øret . Er jeg den eneste med denne mærkelige lidelse ??? Please hjælp..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg undrer mig lidt, hvorfor mener du ikke det kunne være tinnitus. Jeg hører da selv forskelligt, alt efter hvilket øre, der vendes mod en eventuel støj. Så hvorfor skulle tinnitus ikke også kunne høres forskelligt. Og hvad er tinnitus, ingen ved jo hvad og hvordan det opstår. Så naturligvis kan det opleves forskelligt.
    Jeg har selv haft tinnitus. Måske ikke så slemt, men nok til at genere meget. Især når jeg skulle sove.
    I en anden anledning fik jeg zoneterapi. Til min store overraskelse fik hun samtidig hyletonen i øret til at forsvinde. Hun blev selv overrasket. Et halvt år efter kom det igen, men efter en behandling forsvandt det. Siden har jeg ikke mærket noget til det.
  • Indstillinger
    Kan godt være der er noget tinnitus men det største problem er når jeg går eller bevæger hovedet kommer der en meget høj tone . Holdes hovedet stille og fremadrettet er der intet kun en susen .dette lyder måske underligt men det er også sådan at når jeg spiser forsvinder susen i ørene idet maden passerer gennem halsen .
  • Indstillinger
    Har du måske muskelspændinger i kæbe og hals.
Log in eller Registrér for at kommentere.